r.tegu

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Extra login voor Ziggo Go

Sinds enige tijd heb ik een huisgenoot die graag op zijn kamer ook wat TV wil kijken op zijn laptop of tablet en wil dit graag via mijn Ziggo Go doen. Natuurlijk heb ik daar geen probleem mee, maar volgens mij moet dat via mijn ziggo inlog gegevens waarmee hij ook eventueel het abonnement e.d. kan aanpassen en daar zit ik niet op te wachten.
Bestaat er een mogelijkheid om hem gebruik te laten maken van mijn Ziggo Go zonder dat ik mijn Ziggo gegevens aan hem moet geven? Dus een soort van sub-account of iets dergelijks. Of anders een mogelijkheid om mijn account te beveiligen zodat hij wel Ziggo Go kan kijken, maar niet mijn gegevens en/of abonnement kan wijzigen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Die optie is er niet. Wel kunt u aangeven op die apparaten "ingelogd blijven", dan hoeft niet iedere keer het wachtwoord ingevuld te worden.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Die optie is er niet. Wel kunt u aangeven op die apparaten "ingelogd blijven", dan hoeft niet iedere keer het wachtwoord ingevuld te worden.
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
Dit moet inderdaad in goed vertrouwen gaan. Zoals Jan F. al aangeeft is deze optie er niet.

Groet,
Sander

Uitgelicht topic