Ronzel

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Error Mediabox XL VL01

Hij geeft met elke aflevering van de grote inprovisatie show deze melding zomigen naar een paar minuten en zomigen meteen

Zou hier a.u.b wat aan gedaan kunnen woorden .

Alvast bedankt
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes
Hey goedemorgen Ronzel

Mega irritant dat je continu de foutmelding VL01 in beeld ziet komen op het moment dat je De Grote Improvisatieshow wil kijken. Ik ben direct aan het testen geslagen op de afdeling en ik ervaar hier niet deze zelfde problemen, ook niet op de app van Videoland. Het kan dus zijn dat het een korte storing is geweest, ervaar je op dit moment nog steeds problemen?

Ik hoor het graag van je.

Groet,
Mariska

Bekijk in context

4 Reacties 4
Steefb

Level 20
  • 15867Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Is dit een videoland melding?

Videoland heeft nogal eens een capaciteits probleem.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21924Likes
Daar kan zeker wat aan gedaan worden.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21924Likes
Steefb Het heeft met bepaalde afleveringen te maken, in dit geval:
de grote inprovisatie show

Er zit dan iets niet goed tussen Videoland en Ziggo.
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3330Likes
Hey goedemorgen Ronzel

Mega irritant dat je continu de foutmelding VL01 in beeld ziet komen op het moment dat je De Grote Improvisatieshow wil kijken. Ik ben direct aan het testen geslagen op de afdeling en ik ervaar hier niet deze zelfde problemen, ook niet op de app van Videoland. Het kan dus zijn dat het een korte storing is geweest, ervaar je op dit moment nog steeds problemen?

Ik hoor het graag van je.

Groet,
Mariska

Uitgelicht topic