Flippooooo

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Enorm slecht wifi

Goedemiddag allen.

Ik heb de afgelopen maanden al aardig wat mail verkeer gehad met ziggo en ze helpen me echt geen stap verder dus probeer het hier maar is.
Mijn wifi werk slecht tot niet op alle apparaten. We hebben een top verbinding altijd alle streepjes wifi alleen als je een web pagina opent krijg ik eerst de melding geen verbinding, en daarna laat die heel langzaam.
Het is zelfs zo erg dat het niet eens apps kan openen op me telefoon ivm het internet...
Speedtest gedaan, duurt enorm lang voordat hij een server heeft gevonden. Maar als die eenmaal de snelheden test is het gewoon een dikke prima (40 mb down 8 mb up dit is tevens ook me abonnement)
Wat moet ik doen om me wifi een beetje fatsoenlijk te laten werken?!
6 Reacties 6
Boompieapp

Level 1
  • 431Posts
  • 11Oplossingen
  • 26Likes
Wellicht is dit nuttig:

https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/wifi-verbeteren-dat-pak-je-zo-aan-22640
Verwijderd account
Niet van toepassing
Hallo Flippooooo,
welk merk en type modem heb je van Ziggo?
Flippooooo
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een connect box met coax input.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Hallo Flippooooo
Geef de 2,4 en de 5 band verschillende namen.
Kies bij de 2,4 band een vast kanaal, 1 6 of 11 met een kanaalbreedte van 20
Kies bij de 5 bsnd een vast kanaal tussen 36 en 48 met een kanaalbreedte van 20
Kijk dan eens of het beter gaat.
joma1966

Level 12
  • 632Posts
  • 11Oplossingen
  • 123Likes
Ik zou bellen met de Ziggo want, ze kunnen de modem e.d uitlezen aan die kant. Dus even een tip van mijn kant Succes ermee!! Misschien kan een moderator hier van Ziggo( zijn mensen die werken bij Ziggo) op deze community jou helpen. Door de weeks zijn ze te bereiken hoop dat je va die weg een reactie krijgt. Hoop je voldoende te hebben geïnformeerd.

groetjes van joma1966
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hi Flippooooo, vervelend dat je zo'n trage verbinding ervaart. Hebben de tips van N.N. misschien al geholpen?

Ik ben vooral benieuwd of dit nu een wifi probleem is of misschien ook bekabeld hetzelfde probleem speelt. Als je bekabeld ook zo'n trage verbinding ervaart hoeven we niet allerlei wifi instellingen aan te passen namelijk. Zou je dit kunnen testen?

Ik zie geen rare afwijkingen in het signaal tussen de Connectbox en onze centrale.

Uitgelicht topic