Saxtaz68

Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Email uit inbox kwijt

Gisteren 1 belangrijk email ontvangen, dat wilde ik in herinnering plaatsen, nu ben ik de mail welke tussen 12 en 18 uur is binnen gekomen kwijt. Misschien dat ik ergens op archieveren heb gedrukt. Waar staat gearchieveerde emails? Hoe kan ik die vinden? Heb Outlook , mail voor windows 10, ziggo app suite?
8 Reacties 8
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Misschien staat deze mail nog in je webmail? https://mail.ziggo.nl/appsuite
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi Saxtaz68,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo

Het is een beetje lastig om te zeggen waar deze staat omdat al meerdere Outlook versies zijn uitgebracht. Misschien dat je even onder google kan kijken, daar zie ik ook een flinke lijst met hulp maar zoals geschreven, ik weet niet welke je hebt. Heb hier wel een mail met ongedaan maken, misschien helpt deze je wel direct: https://answers.microsoft.com/nl-nl/outlook_com/forum/oemail-ofolders/archiveren/67e64794-d959-43df-981b-d5c5fbcae21f

Hoop dat het je helpt.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
"Heb Outlook , mail voor windows 10, ziggo app suite? "

Ik begrijp nog niet helemaal welk email programma je hebt gebruikt toen je de actie uitvoerde en de mail kwijtraakte.

Outlook of Windows Mail of Ziggo app suite?
Saxtaz68
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Actie was in app suite op gsm, gelijk daarop moest ik opnieuw verbinding maken met wifi ( was thuis, dus mijn eigen Ziggo).
Soms vind ik in outlook of windows 10 veel terug, nu helaas niets.
Gearchiveerde mail gevonden, niet verloren emails.
Ik vrees dat in die fractie van seconde ik tegelijkertijd op knop verwijderen heb gedrukt en ziggo opnieuw opstartte. Ziggo doet dit om paar minuten? Ik had mijn router ervoor van stroom afgehaald, dit om storingen te voorkomen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Als je nog weet van wie die afkwam, kun je misschien vragen om hem opnieuw te sturen?
Saxtaz68
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Idd, daar zit um, 1 is voorbij geflitst, dieb ik benaderd, het ging te snel waardoor ik niet de kans kreeg om een blik te werpen. In ieder geval bedankt.
Helaas pindakaas, tis ni anders
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Misschien is het handiger om gewoon 1 mail app gebruiken, voor al je devices?
Saxtaz68
Topicstarter
Level 1
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Op gsm bijna altijd app suite.
Soms wil ik mailtjes in eigen drive hebben en dat gaat op laptop makkelijker dan via gsm
Bedankt

Uitgelicht topic