preukje71

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Email alleen als platte tekst?

Ik krijg bij inkomende email de volgende mededeling:
Dit bericht kan alleen getoond worden als platte tekst.
Bovendien is de downloadsnelheid erg laag!

Wie kan mij helpen?

Ton
16 Reacties 16
efok

Level 17
  • 4014Posts
  • 219Oplossingen
  • 1594Likes
Dit zijn 2 verschillende zaken, die waarschijnlijk weinig met elkaar te maken hebben.
welk mail programma heb je?
en wat is je downloadsnelheid?
gerda711

Level 3
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Ik heb hetzelfde probleem. Mijn downloadsnelheid is 200 mb en ik kijk naar mijn email via google chrome ziggo webmail.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
De laatste merk ik ook op dat de mail via Ziggo Webmail traag verloopt. De ene keer gaat het wel beter als de andere. Heb daarvoor al gebeld, maar werd daar niet wijzer van. De fout zou bij mezelf liggen (instellingen). Echter is er niets verandert en hoor ik veel meer mensen erover. Maar helaas laat de helpdesk het afweten...
preukje71
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
inderdaad, weinig service afschuiven?
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
Uit nieuwsgierigheid: werkt de 'low profile' Webmail-site wel goed?
https://mail.ziggo.nl/ox6/ox.html#
gerda711

Level 3
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Vandaag heb ik de "klacht" van mijn email onderzocht en hier een reactie geplaatst. In de zoektocht kwam ik er achter dat mijn wifi hotspots aan stond, terwijl ik dacht dat die uit stond. Volgens mij stond er toen in de email dat je dat aan moest zetten als je dat wilde. Ik gebruik geen wifi buitenshuis en ik wilde dat niet aan. Ik betaal geld voor een hoge internetsnelheid. Toen ik zag dat hij wel aan stond, gelijk uitgezet. Nu kijk ik net naar een email die vanmiddag alleen "platte tekst" liet zien en nu is er niks aan de hand. Ligt het dan toch aan wifi hotspots?
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
Dat zijn twee verschillende zaken gerda711 🙂 Goed om te horen dat de mailtjes weer normaal te bekijken zijn.
gerda711

Level 3
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Dat ik mijn mail weer gewoon kon bekijken was het waar mij om ging OonOon. Ik snap niet zo goed waarom je het 2 verschillende zaken vindt. Ik vraag mij af of het er aan ligt of het door een wifi hotspot komt, terwijl ik dat niet wilde en ik dacht: Stel je voor dat meerdere mensen dezelfde klacht hebben en niet weten dat wifi hot spot aan staat. Ook al denk je dat hij uit staat. Het openen van de email gaat ook gelijk een stuk sneller bij mij. Bedankt voor het meedenken met jouw low profile bericht.
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
gerda711 wat ik bedoelde: De status van Wifispots Aan of Uit heeft geen invloed op je (web)mailgebruik!
gerda711

Level 3
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
OonOon dat weet ik nog zo net niet. Ik wil er geen welles/nietes spel van maken. Ik zeg niet dat het de waarheid is. Bij mij werkt het nu weer en het kan ook werken bij andere mensen. Daar gaat dit forum toch over? Waar ik vandaag voor het eerst ben.
preukje71
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ontdekt dat wanneer je de prullenbak van tijd tot tijd leegmaakt, je ook geen last meer hebt van platte tekst.
preukje71
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
PS: Bovendien wordt de downloadsnelheid een stuk hoger!
gerda711

Level 3
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Ik leeg mijn prullenbak elke week. Daar ligt het niet aan. Preukje , ben je Ton die met het bericht begonnen is? Bij mij gaat het nu beter. maar nog niet optimaal. Ik zou graag willen weten wat het probleem is.
preukje71
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja, ik ben dezelfde. Bij mij heeft het wel geholpen; krijg momenteel geen platte tekst meer binnen. Misschien moet je nog meer opschonen, zoals prullenbak van windows niet te vergeten. Heb ik ook gedaan.
Ik hoor graag!

Preukje
gerda711

Level 3
  • 25Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Hallo Preukje71, Ik heb mijn prullenbak geleegd voor de zekerheid op mijn computer. Er zat niet veel in. Tot nu toe geen emails meer gehad met platte tekst en de computer reageert sneller met het bekijken van emails. Ik heb nog geen emails bekeken via mijn tablet. Dat was het vervelendste, want die werden helemaal niet weergegeven. Ik denk dat het is opgelost. Vreemd genoeg geen reacties meer van de "experts" die zeiden dat het niet aan de hotspots lag, maar geen antwoord gaven wat wel het probleem was.
Groetjes, Gerda
preukje71
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik ben blij voor je dat het opgelost is.

Groetjes Preukje71

Uitgelicht topic