casplo wrote:
Lycke Ziggo wrote:
Hey@casplo .
Zo te lezen gaat het verre van goed met je diensten. Ik zie inderdaad dat een vorige monteur een hoop heeft aangepast. Je geeft aan dat alles goed is bij jou qua kabels enz. Dat is natuurlijk juist top! Als er nog problemen worden veroorzaakt door iets in het signaal, lijkt het me toch dat Ziggo aan zet is om dit op te lossen. De monteur komt uitzoeken wat er nu precies nog aan de hand is.
Wat betreft je vastlopende mediabox Next; dat ben ik eigenlijk nog nauwelijks eerder tegengekomen. Wat gebeurt er precies tijdens het vastlopen? Kan je hier iets meer uitleg over geven?
We horen graag hoe het gaat na het bezoek van de monteur!
Hoi Lycke,
Dank voor je reactie. Hoe gaat het nu? De monteur is nu weer geweest en heeft gezegd dat als er nu nog steeds storingen zijn, dat het bij mij ligt. Hij heeft alles door gemeten en zegt dat er nergens een storing op zit. Het zal bij mij moeten liggen, zei hij, en als ik weer een monteur langs laat komen, moet ik weer € 50, 00 betalen, net zoals dat ik dat nu ook al moet betalen. Ik ben het hier niet mee eens, want ik heb ook een hoop ellende gehad en de 1e monteur zei dat ik hiervoor gecompenseerd moest worden. Dit lijkt mij geen vorm van compensatie….…
Op het moment gaat het nog steeds niet goed, als ik ‘s ochtends het kastje aanzet, gebeurt er niks en moet ik hem uit en aan zetten, pas dan start hij op. Als ik het dan ‘s middags weer aanzet, weer hetzelfde, weer uit en aan……
Mijn vrouw heeft een paar dingen op een ander kanaal gezet in de modem, daardoor valt de WiFi nu nog maar gemiddeld 1x per dag uit. Het blijft echter uitvallen, dus dat is nog steeds niet goed…..
Al met al ben ik dus eigenlijk nog steeds niet verder en hoef ik Ziggo Service ook niet meer te bellen, zijn mijn kosten…..en dat voor € 92,00 per maand. Monteur zei ook dat KPN een stabieler netwerk heeft, maar minder snel is, tsja, ik ben er langzamerhand wel klaar mee
Mijn vrouw is verder gegaan met zoeken en kwam op het idee om andere kanalen te gaan proberen in de router. Uiteindelijk gaat het nu al 3 dagen goed zonder uitval en elke keer opnieuw opstarten van de Next. Ik hoop dat het zo blijft……
Misschien kunnen de heren monteurs hier ook nog iets van leren…...???