Beantwoord

E-mails verdwenen op mijn iPhone en iPad

mails waren ineens verdwenen van iPhone en iPad en op de computer was alles nog gewoon hoe het was
icon

Best beantwoord door Be rt 1 december 2018, 21:35

OK, ga naar de instellingen van het mailprogramma in de laptop en geef daar aan dat er een kopie op de server achter moet blijven, de tijd kun je instellen in dagen, zodat je de mails ook nog in de andere apparaten kunt zien.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust.
Veel succes gewenst.☺

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +31
Graag eerst wat meer informatie over hoe alles ingesteld is en welke mail programma's je allemaal gebruikt, anders zijn er een paar honderd verschillende oplossingen die je niet gaan helpen, helaas.

Ik de een blinde gok, je gebruikt op je IPhone en IPad het IMAP mail protocol en op de computer het POP mail protocol en daar haal je de mail mee binnen zonder een kopie op de server achter te laten?
Klopt,
ik zal het even uitleggen. Ik heb om mijn werk mijn mails nog gelezen op mijn laptop en toen stonden er 70 mails in mijn post vak in en ook nog op mijn iPhone dat was rond 3 uur in de middag en rond 6 uur avond ben ik weer gaan kijken en toen waren alle mails vertrokken waar naar toe weet ik niet
Reputatie 7
Badge +31
OK, ga naar de instellingen van het mailprogramma in de laptop en geef daar aan dat er een kopie op de server achter moet blijven, de tijd kun je instellen in dagen, zodat je de mails ook nog in de andere apparaten kunt zien.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust.
Veel succes gewenst.☺
Reputatie 7
@Ron09 Dat was vast even schrikken! Gelukkig heb je de Community gevonden en @Be rt al gesproken ☺ Heb je zijn tip al uitgeprobeerd? Laat het weten!