sylmar

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

E-mailaccount geblokkeerd

Beste, ik heb een mail ontvangen dat mijn mail is geblokkeerd omdat er vanuit verschillende landen was ingelogd, dit klopt omdat ik op reis was, in Australië en Italie. Ik gebruik windows life mail , maar nu kan ik geen mail meer versturen , en ik weet mijn wachtwoord niet meer zeker, ik krijg steeds het bericht gebruikersnaam en wachtwoord komen niet overeen. om een nw wachtwoord te krijgen moet ik emailen, maar dat kan ik dus niet! hoe ga ik dit oplossen heb de helpdesk gebeld, die weten het niet toen een hele poos gechat met een medewerking van Ziggo die kon mij al helemaal niet helpen.
Ik zit echt zo in de problemen , dus helpppp……. groetjes Sylvia.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Soms lukt Webmail gebruiken zelfs niet meer bij een blokkade. Ook dat nog. Hoop dat dit niet in jouw geval zo is. Dan heb je meteen een oplossing.
https://mail.ziggo.nl/appsuite/

Door alleen Webmail te gebruiken in het buitenland kun je in elk geval een blokkade voorkomen. Email Client alleen gebruiken in NL voor een Ziggo Email Account, dus.

Opheffen van een blokkade.

  • je Mijn Ziggo wachtwoord wijzigen
  • in Mijn Ziggo het wachtwoord wijzigen van het Email adres waarvoor de blokkade is ingezet.
Zoals gezegd kan dit slechts kort helpen als je in het buitenland een Email Client blijft gebruiken voor je Email ipv Ziggo WebMail.

Als dit je minder bevalt, zul je moeten gaan uitzien naar een andere Email Provider.
Daarbij heb je geen last van iets als dit.

Bekijk in context

6 Reacties 6
MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 774Likes
Toch maar weer bellen en hopen dat je iemand aan de telefoon krijgt die er wel verstand van heeft. Ik heb het zelfde gehad, ik zat toen in de Filipijnen. Officieel kon het niet telefonisch, maar waarschijnlijk klonk ik wanhopig genoeg dat het opgelost werd. Succes.
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
U kunt nog wel de webmail van Ziggo gebruiken.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Soms lukt Webmail gebruiken zelfs niet meer bij een blokkade. Ook dat nog. Hoop dat dit niet in jouw geval zo is. Dan heb je meteen een oplossing.
https://mail.ziggo.nl/appsuite/

Door alleen Webmail te gebruiken in het buitenland kun je in elk geval een blokkade voorkomen. Email Client alleen gebruiken in NL voor een Ziggo Email Account, dus.

Opheffen van een blokkade.

  • je Mijn Ziggo wachtwoord wijzigen
  • in Mijn Ziggo het wachtwoord wijzigen van het Email adres waarvoor de blokkade is ingezet.
Zoals gezegd kan dit slechts kort helpen als je in het buitenland een Email Client blijft gebruiken voor je Email ipv Ziggo WebMail.

Als dit je minder bevalt, zul je moeten gaan uitzien naar een andere Email Provider.
Daarbij heb je geen last van iets als dit.
sylmar
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
super jullie zijn keien, het is op gelost, heel veel dank voor jullie hulp!!!! :smiley: gr,sylvia.
Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1600Posts
  • 139Oplossingen
  • 1821Likes
Hi sylmar, welkom op de Community! De Community was er als de kippen bij om je te helpen met je e-mailaccount. Fijn dat het weer werkt 🙂
bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes
sylmar wrote:
super jullie zijn keien, het is op gelost, heel veel dank voor jullie hulp!!!! :smiley: gr,sylvia.

Zou je ons kunnen delen hoe het is opgelost? Dat kan weer helpen voor anderen.

Uitgelicht topic