Verwijderd account
Niet van toepassing

Dubbele topics

Ik zie af en toe dubbele topics voorbijkomen, hebben meer mensen hier last van, zie onderstaand voorbeeld, reactie van Mark Ziggo 2x met 1 minuut er tussen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing
Topic kan worden gesloten, bij IE en Firefox zie ik het niet, alleen in Edge komt dit voor maar aangezien niemand dit probleem heeft zal het wel een combi van Edge en mijn laptop zijn ofzo :sunglasses:

Bekijk in context

7 Reacties 7
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Hi mguzz
Hier kunnen we natuurlijk hele flauwe grappen over gaan maken maar ik zal het netjes houden bij een normaal antwoord 🙂 Nee, ik zie niet dubbel. Dus geen idee waar het aan zou kunnen liggen.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hm raar, want dat is echt maar 1 topic... In welk overzicht zie je deze dubbele meldingen voorbij komen? Recent actief o.i.d.?

Graag ook een linkje van die exacte pagina, dan kunnen we het verder onderzoeken samen met de leverancier van het platform.
Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing
Hoi EnergieBoy dan zal het wel aan de refresh van de browser liggen in combinatie met Win 10, zal eens een andere browser installeren, bedankt voor je reactie.
Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing
Hoi Mark Ziggo het doet zich inderdaad voor bij recent actief nadat ik net een nieuw tabblad in de browser heb geopend en de pagina opnieuw heb gestart zie ik het bewuste topic nog maar 1x.
Het betreft Edge en ik verwijder regelmatig de cache, af en toe zie ik dubbele topics, zal eens gaan testen met Firefox.
Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing
Topic kan worden gesloten, bij IE en Firefox zie ik het niet, alleen in Edge komt dit voor maar aangezien niemand dit probleem heeft zal het wel een combi van Edge en mijn laptop zijn ofzo :sunglasses:
efok

Level 17
  • 4014Posts
  • 219Oplossingen
  • 1594Likes
mguzz Wacht maar even met sluiten. Dit komt inderdaad voor als je na het lezen of beantwoorden van een topic onder recent actief op de terugknop van je browser klikt. Dan kun je onderaan weer op de oranjebalk klikken om meer topics te openen, en zie je een enkele soms dubbel.
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
^ inderdaad, als je sorteert op 'Recent Actief', dan naar onder scrollt en op 'Laat meer activiteit zien' klikt, laat hij vaak bij de eerste keer klikken het dan onderste topic dubbel zien. Komt niet meer voor als je daaronder verder op 'Laat meer activiteit zien' klikt.

Gebeurt bij mij nu op FireFox. Net even getest op Chrome, Edge en Internet Explorer maar daar gebeurt het dan weer niet.. Lijkt wel random.

Uitgelicht topic