marobel

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

dubbel abonnement

ik heb mijn digitale  abonnement  [ horizon ]   met de verhuizing meegenomen

het werkt perfekt , alleen in de  nieuwe  50 plus  flat  is al een eenvoudig pakket

aanwezig   waarvoor ik in de service kosten  betaal.    ik  betaal dus voor 2 pakketen

een oplossing hiervoor is nog niet mogenlijk  volgens  ziggo

klantnr   ****   Mailadres ****

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @marobel . Nou, het duurde even, maar ik heb eindelijk voor elkaar gekregen dat kabelTV niet meer op jouw adres wordt doorberekend. Er is nooit goed doorgegeven dat dit adres ook onder het collectief viel, waardoor dit nog gewoon door werd berekend. 

Hoe dan ook; het staat nu goed. Dit betekent dat je vanaf nu 18,70 minder per maand betaalt. Daarnaast vergoed ik uiteraard de 18,70 die tot nu toe wel berekend zijn voor je, op dit adres! 

Bekijk in context

10 Reacties 10
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Dit kan heel goed opgelost worden, maar dan moet er iemand naar kijken die hier het fijne van weet en werkelijk iets kan veranderen.

Ik zou hier even wachten tot er een Ziggo moderator langskomt, zij mogen veel en weten zo nodig de juiste persoon te bereiken.

Het eenvoudig pakket wordt door de verhuurder op basis van een zakelijk abonnement betaald en je eigen pakket gaat via een consumenten abonnement.

Uit je consumenten abonnement moet nu het zakelijk deel gehaald worden en in het verleden, zo nodig, financieel gecorrigeerd.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @marobel . Welkom hier!

 

Ik heb je persoonlijke gegevens even uit je bericht verwijderd, zodat niemand hiermee aan de haan kan gaan :-). 

Dubbel betalen is natuurlijk zonde, dat snap ik helemaal. Mocht het zo zijn dat er inderdaad al een collectief loopt op je adres, worden de kosten van kabelTV van je abonnement afgetrokken. Ik zie echter dat je hier vorige week ook al contact over gehad hebt en dat er toen gezocht is, maar er geen collectief op je adres bleek te zijn. 

Weet je zeker dat het “eenvoudige” abonnement op je adres van Ziggo is, of wordt dit door een andere provider verzorgd? 

marobel
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

het probleem is ook dat  de senioren flat  zelf een iets andere

 postcode heeft  dat het appartement

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Oke, maar er loopt dus wel een collectief van Ziggo in jouw appartement? Gaat dit via de organisatie van de flat? Je zou het eventueel natuurlijk ook even via hun kunnen spelen 🙂 

marobel
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

de postcode van het senioren complex  is  7824 AB

mijn appartement  heeft de postcode    7824  AD

de beheerder wil niets aan het abonnement veranderen

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

De beheerder hoeft juist niets aan het abonnement te wijzigen.

Is dat werkelijk een Ziggo abonnement wat het seniorencomplex heeft?
Maar dat moet Ziggo ook kunnen zien zijn op die postcodes.

Ziggo hoeft alleen de 2 abonnementen naast elkaar te leggen en de kosten bij jou eruit te halen van het basisabonnement.

Zo is het bij mijn moeder, na wat zoekwerk links en rechts, ook gegaan.

marobel
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

vele malen gebeld en gemaild met ziggo helpdesk

dit gaf geen resultaat

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @marobel . Ik ben het een en ander voor je aan het navragen/uitzoeken hoor! Mocht uiteindelijk blijken dat je door foute informatie aan onze kant te veel betaald hebt, komt dit uiteraard nog terug. Ik kom zo snel mogelijk hier terug met een update! 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @marobel . Nou, het duurde even, maar ik heb eindelijk voor elkaar gekregen dat kabelTV niet meer op jouw adres wordt doorberekend. Er is nooit goed doorgegeven dat dit adres ook onder het collectief viel, waardoor dit nog gewoon door werd berekend. 

Hoe dan ook; het staat nu goed. Dit betekent dat je vanaf nu 18,70 minder per maand betaalt. Daarnaast vergoed ik uiteraard de 18,70 die tot nu toe wel berekend zijn voor je, op dit adres! 

marobel
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

de oplossing en de verekening  zijn tot stand gekomen.

bedankt voor de oplossing en het goede kontakt

Uitgelicht topic