radoran

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Downloads in Ziggo Go app niet af te spelen

Hi,
ik heb een aantal afleveringen van een serie gedownload op de Ziggo go app maar als ik probeer af te spelen dan krijg ik de melding: Niet beschikbaar. Deze video kan niet worden afgespeeld. Zowel via WiFi (thuis) als via 4G krijg ik deze melding. Wat kan dit veroorzaken? En hoe los ik dit op?

De ziggo go app versie is de laatste versie 2.3.42. Toestel is een iphone 7 met ios 12.2.

Groetjes
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi radoran,

Om welke afleveringen van welke serie gaat het? Dan kan ik hier even testen 🙂
Heb je de downloads al eens verwijderd en opnieuw gedownload?

Groet,
Evert

Bekijk in context

5 Reacties 5
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi radoran,

Om welke afleveringen van welke serie gaat het? Dan kan ik hier even testen 🙂
Heb je de downloads al eens verwijderd en opnieuw gedownload?

Groet,
Evert
radoran
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Evert,
het gaat om Deep state, seizoen 1. Aflevering 1 en 2 kon ik niet helemaal afkijken, na telkens opnieuw proberen heb ik die wel bijna helemaal kunnen kijken. Nu aflevering 3 kan ik helemaal niet zien.

ik heb nog niet geprobeerd de downloads te verwijderen en opnieuw te downloaden. Dat zal ik ook eens proberen.
groeten,
robert
radoran
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het lijkt er op dat verwijderen en opnieuw downloaden van de afleveringen er voor zorgt dat ik in elk geval kan afspelen (“Did you try turning it off and on again?”)

Ik zal morgen kijken of een hele aflevering ook af gekeken kan worden zonder dat ik deze steeds weer aan moet zetten.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
?? ik heb het hier ook even getest, het ging hier goed dus waarschijnlijk ging er even iets mis bij jou. Ik vermoed dat het opnieuw downloaden genoeg was, maar ik ben benieuwd naar de update van morgen 🙂
radoran
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi Evert,
je oplossing heeft inderdaad geholpen. Ik kon kijken de volgende dag. Nog steeds met horten en stoten maar het was te doen.

de app heeft wel verschillende problemen, of tenminste ik vind het problemen, maar die zijn niet gerelateerd. Zo loopt een aflevering van The enemy within steeds vast bij afspelen en casten via Chromecast (error: er is iets misgegaan), entiteit alle afleveringen van de serie zijn te downloaden. Ook lijkt het alsof de app data gebruikt terwijl ik gedownloade content bekijk, alleen wanneer ik mobiele data uitzet gaat er geen data vanaf. Lijkt dus wel alsof de app probeert te streamen terwijl iets al gedownload is. Maar ja, niet gerelateerd zoals ik zei, wel vervelend.

groeten,

Uitgelicht topic