Renate1977

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Desperate Housewives - wanneer kan ik verder met deze serie?

Enige tijd geleden begon ik aan Desperate Housewives en ineens is het niet meer beschikbaar, nu ik er middenin zit. Ik dacht dat het tot 19 december beschikbaar was, maar heb me blijkbaar vergist.

En nu? Wachten tot het misschien ooit weer te zien is of de serie of de serie kopen? Dit is mijn eerste kennismaking met on demand series, maar het moedigt me niet aan om het nogmaals te proberen.

Ik hoop dat Ziggo hier eens een oplossing voor vindt...

Enig idee wanneer de serie weer beschikbaar komt?
11 Reacties 11
Babe75

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Renate1977 wrote:
Enige tijd geleden begon ik aan Desperate Housewives en ineens is het niet meer beschikbaar, nu ik er middenin zit. Ik dacht dat het tot 19 december beschikbaar was, maar heb me blijkbaar vergist.

En nu? Wachten tot het misschien ooit weer te zien is of de serie of de serie kopen? Dit is mijn eerste kennismaking met on demand series, maar het moedigt me niet aan om het nogmaals te proberen.

Ik hoop dat Ziggo hier eens een oplossing voor vindt...

Enig idee wanneer de serie weer beschikbaar komt?


Ik heb dit dus vandaag ook gemerkt. Gisteren kon ik nog kijken, vandaag niet meer. Ik heb ziggo gebeld en het is blijkbaar een storing. De serie desperate housewives zou nog gewoon te bekijken moeten zijn. Volgens de ziggo medewerker moet ik het morgen opnieuw proberen. Hij heeft er in ieder geval een melding van gemaakt intern. Hopelijk kunnen we snel weer kijken, ik ben bezig aan seizoen 8 de allerlaatste.
Tlekker

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Gelukkig heb ik niet alleen dit probleem....zit ik eindelijk een leuke serie te kijken via ziggo on demand stopt het onverwachts als ik net aan seizoen 3 begin.....echt balen!! Wanneer komt deze weer beschikbaar op ziggo?!
Renate1977
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Oh, ik hoop echt dat dit een storing is :). Ik kon er echt naar uitkijken om 's avonds Desperate Housewives te gaan kijken. Hopelijk kunnen we vanavond weer alle drie onze favoriete serie zien!

Bedankt voor de reacties en groetjes,

Renate
Babe75

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hallo dames,

ik heb net weer gekeken op ziggo go maar nog steeds geen afleveringen beschikbaar ☹️. Hopelijk komt ziggo snel met de oplossing want als je een serie volgt en je kan niet kijken is dat echt super irritant. Ziggo doe er iets aan!
Renate1977
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Helaas, dames. Ik heb iemand van de klantenservice via de chat gesproken en Desperate Housewives is niet meer beschikbaar. Het is ook niet bekend of en wanneer het weer te zien is.
Babe75

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Dat is toch bizar? Gisteren heb ik het nagevraagd en dan wordt er iets anders beweerd. Echt absurd. Slecht van ziggo klantenservice ☹️
Renate1977
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Inderdaad Babe75, ik gaf ook aan dat ze jou iets anders hadden verteld. Maar dit was wat zij kon inzien en daar moeten we het mee doen :(.

Iemand nog een goede On Demand kijktip??
Babe75

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Renate1977, de serie Billions is echt FANTASTISCH! Exclusief bij ziggo te zien. Echt een aanrader en lekker 3 seizoenen! Ik wacht nu op seizoen 4. Verder kijk ik voornamelijk Netflix en Videoland.
Renate1977
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik kan me herinneren dat ik eraan begonnen was, maar het kon me nog niet zo boeien. Toch maar even doorzetten dan 🙂
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey all.

Helaas is de serie Desperate Housewives sinds 3 december niet meer beschikbaar via Ziggo on Demand :-(. In dit topic hou ik jullie op de hoogte van series die de komende tijd niet meer beschikbaar zullen zijn. Nu staan er momenteel geen nieuwe titels in, doordat alles voor 2019 nog niet beschikbaar is, maar Desperate Housewives heeft hier wel tussen gestaan. Helaas zijn films en series altijd voor een bepaalde tijd beschikbaar.

Of de serie ooit weer beschikbaar gaat worden, weet ik helaas niet. Meer dan daarvoor duimen kunnen we nu niet doen! In de tussentijd zijn er gelukkig nog een hoop andere leuke series die bekeken kunnen worden. Hebben jullie bijvoorbeeld Sex and the City al gezien? Of het iets dramatischere (maar zeker de moeite waard) Big Little Lies ?
Reeds

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat fijn dat het duidelijk gecommuniceerd word, zit je lekker een serie te volgen, ja jammer midden in de serie, seizoen 4 aflevering 15 weg serie.
Ja maar je kan een andere serie kijken, je weet alleen niet hoe het afgelopen is, meer niet!.

Uitgelicht topic