h.de.bruin

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dahua camera op connectbox

Ik heb nu een ziggo Connectbox en wildaar mijn Dahua camera op aansluiten.
Ondertussen heb ik de camera al een vast IP adres gegeven maar weet niet hoe ik deze camera moet laten communiceren met mijn app op de ipad.
Deze geeft steeds aan offline en ik moet toegang verschaffen via het modem.
Wie weet hier een oplossing voor?
De gegevens van de camera zijn:

Host Name IPDome
Ethernet card Wire
Mode Static
Mac adress 3c ef 8c b0 c4 96
IP version IPV 4
IP adres 192.168.178.1.
Subnet Mask 255.255.255.0.
Default Gateway 192.168.178.1.
Prefered DNS 8.8.8.8.
Alternate DNS 8.8.4.4.
IP adres camera 192.168.178.100
Enable ARP/Ping to set adres service

TCP port 37777
UDP port 37778
HTTP port 80
RTSP Port 554
HTTPS Port 443
6 Reacties 6
h.de.bruin
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik kan de camera met de browser normaal benaderen als ik het ip nummer intik.
Ook met de config tool van dahua zie ik de camera en kan ik deze gebruiken.
Het probleem is de camera met de app te benaderen want dan staat deze offline
Fester 538

Level 1
  • 554Posts
  • 27Oplossingen
  • 73Likes
De kans is dat je via de app de camera opnieuw moet toewijzen ,de camera eerst uit de app verwijderen ,en dan opnieuw de camera toevoeggen in de app
h.de.bruin
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Fester
bedankt voor jouw reactie. Het probleem is dat ik nog nooit via de app IMOU kon inloggen omdat deze altijd aangeeft dat de camera offline is. Het probleem is dat het modem de camera blokkeert en bij de leverancier wijzen ze naar Ziggo en bij Ziggo zegt men dat ze geen camera's leveren. Kortom het probleem is het modem en ik weet niet welke poort ik moet gebruiken in de connect box en hoe ik dat moet doen.
DiamondDutch

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb een soort gelijk probleem. Heb alleen een zwart beeld. Heb je al een oplossing gevonden?

h.de.bruin
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb nog steeds geen oplossing. Gevraagd bij DBO systems de Meern daar vertelde men dat er een verzoek naar Ziggo moet om de poort van de connectbox open gezet kan worden. Dit is standaard gesloten en kan telefonisch bij Ziggo worden geopend.Dit wordt nergens vermeldt.

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Als er een poort open gezet moet worden, dan zul je dit zelf moeten doen.

Wat voor camera is het precies? Makkelijker nog: kun je een link plaatsen naar het manual?

Uitgelicht topic