@Raadje Er lopen een hele berg activaties van nieuwe modems en Nexten vast door storingen in het systeem.
Ik lees links en rechts in dit forum dat er hard aan gewerkt wordt om iedereen weer aangesloten te krijgen en dat lukt inmiddels ook, er melden een aantal mensen dat het weer werkt.
Het geautomatiseerde systeem heeft een fout gemaakt en dat moet bij iedereen met de hand worden gecorrigeerd, helaas kost dat tijd, maar ik zie gelukkig wel vooruitgang.
Ik heb het zelf ook meegemaakt een poos geleden, dus ik weet hoe vervelend dit is.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, met regelmaat langskomen in ieder topic.
Nu kan het wat langer duren door de drukte.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.