SID34

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

contract overname

Goeie dag. Ik ben lang geleden verhuisd en wil graag mijn contract door mijn voormalige huisgenoot laten overnemen. Helaas heeft hij de  laaste paar maanden een achterstand opgelopen met de betaling. Hij heeft inmiddels wel een betaal regeling getroffen. Ik had een maand geleden een wijziging  formulier opgestuurd met copy van paspoorten. Maar heb daar geen reactie op gekregen van jullie. Want moet ik doen? Ik woon daar niet meer en wil zsm van het contract af

8 Reacties 8
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic, maar nu wat eerder vanwege een bericht aan de Ziggo moderators.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

 

Per wanneer bent u verhuisd?

Met wie heeft uw voormalige huisgenoot een betalingsregeling getroffen?

Als het contract op uw naam staat, blijft u verantwoordelijk voor de daaruit voortvloeiende (betalings )verplichtingen. 

U zult dus uw abonnement dienen op te zeggen. Uw voormalige huisgenoot kan een nieuw abonnement afsluiten op eigen naam.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @SID34 . Oh jee. Je woont dus al een tijd niet meer op die locatie maar hebt al die tijd nog wel het abonnement op je naam gehad? Dat is erg onhandig. Goed dat je nu actie onderneemt. 

Wil je mij in een privébericht sturen om welk adres het gaat, en wat jouw achternaam + geboortedatum is? Dan duik ik er voor je in. 

SID34
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lycke Ziggo wrote:

Hey@SID34 . Oh jee. Je woont dus al een tijd niet meer op die locatie maar hebt al die tijd nog wel het abonnement op je naam gehad? Dat is erg onhandig. Goed dat je nu actie onderneemt. 

Wil je mij in een privébericht sturen om welk adres het gaat, en wat jouw achternaam + geboortedatum is? Dan duik ik er voor je in. 

 

Hoi Lycke. Lukt me niet om je een pm te sturen. Ben nieuw op deze site. Mijn geborte datum en oude adress heb ik nu op mijn profiel erbij gedaan. Achternaam is Mannfeld. Kan je me Anders een pm sturen dan kan ik daarop reageren. Alvast bedankt!

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@SID34Je kunt Lycke een PM sturen door op haar oranje naam te klikken in haar bericht en op de volgende pagina op Stuur bericht.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Gevonden! 

Ik zie dat de overname 9 oktober is afgewezen omdat de kopie van de ID kaart van de nieuwe klant niet duidelijk was. Hierover is een brief gestuurd (naar het adres waarop dit abonnement loopt, uiteraard). Lukt het om een duidelijkere kopie/foto te sturen? 
 

SID34
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ah ok we gaan het proberen dan! Bedankt Lycke

SID34
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bert jij ook bedankt voor de reactie !

Uitgelicht topic