EusHes

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Connectbox doet niets meer

Uit het niet doet de Connectbox helemaal niets meer, er branden geen lampje meer, geen internet of telefoon. Maar nog wel televisie. Alles proberen te resetten, voeding gecontroleerd. Maar de Connectbox doet niets.

Heeft iemand een idee???

Bij voorbaat dank, 

Eus

2 Reacties 2
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Als de voeding nog wel spanning geeft is het meest waarschijnlijke dat de Connectbox defect is. Een telefoontje naar de helpdesk (0900-1884) zou een vervanger moeten opleveren.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Een warm welkom op de Ziggo Community @EusHes

Wat gek dat de Connectbox ineens de geest heeft gegeven! Tijd om hiermee aan de slag te gaan, zodat je snel weer kunt internetten en telefoneren. Je bent in ieder geval al goed aan de slag geweest. Super! @Jan F. heeft je nog de tip gegeven om even met de helpdesk te bellen. Heb je dit nog gedaan? Zo niet, dan raad ik je aan om je adresgegevens in je profiel te zetten. Dan kan ik een kijkje achter de schermen nemen.   Waar ik dan ook nog benieuwd naar ben is of je voor de zekerheid ook een ander stopcontact hebt geprobeerd, andere voeding en het modem rechtstreeks (zonder splitter/versterker) hebt proberen aan te sluiten. We horen graag van je! 

Uitgelicht topic