1
Vraag
2
Reacties
Postman

Level 1
  • 34Posts
  • 5Oplossingen
  • 0Likes

Connectbox activatie proxy error

Op 14 januari verhuisd. Connect Box aangesloten en beide lampjes (WiFi en internet) branden continu groen. Met draadloos en bedraad verbinding maken met modem geeft een activatie pagina. Deze pagina heeft een knop "nu activeren". Knop gebruiken geeft vervolgens een proxy error.
Gebeld met klantenservice en krijg te horen dat ik moet wachten tot 1 februari i.v.m. aflopend ander abonnement.
Vandaag 1 februari nog steeds hetzelfde probleem. Geen internet, modem zegt zelf dat het online is, maar vanuit klantenservice is het niet zichtbaar. Monteur kan nu pas volgende week donderdag komen! Dit is echt belachelijk, een maand geen internet maar wel betalen.

Zou iemand van de moderators mijn modem handmatig kunnen activeren? Of is het modem overleden?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Postman
Topicstarter
Level 1
  • 34Posts
  • 5Oplossingen
  • 0Likes
Probleem lijkt nu opgelost. Opeens ging de activatie wel door, zeer waarschijnlijk omdat ik via e-mail dezelfde vraag voor handmatige activatie gesteld had.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Postman
Topicstarter
Level 1
  • 34Posts
  • 5Oplossingen
  • 0Likes
Probleem lijkt nu opgelost. Opeens ging de activatie wel door, zeer waarschijnlijk omdat ik via e-mail dezelfde vraag voor handmatige activatie gesteld had.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Bedankt voor je snelle terugkoppeling op je eigen probleem, Postman 🙂 Fijn dat alles weer werkt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic