Wjbeumer

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Compensatie bij kabelbreuk

Tijdens onze vakantie bleek dat wij een kabelbreuk hadden opgelopen tijdens werkzaamheden aan het riool in onze straat. Mede hierdoor heb ik een uitgebreider datapakket ingesteld bij mijn telefoonprovider Vodafone.
Dit omdat ik een geen werkende Wi-Fi had.
Nu vroeg ik mij af of ik dit soort kosten zou kunnen verhalen bij Ziggo. Ook doordat zij een samenwerkingsverband hebben met Vodafone hebben.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Wjbeumer
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb vandaag bericht gehad en toch 30,44 euro compensatie gekregen voor de dagen dat ik geen diensten kon gebruiken. Het bedrag dekt mijn kosten welke ik extra opliep voor mijn data. Prima service van Ziggo!

Bekijk in context

6 Reacties 6
Sparco1955

Level 16
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes
Wjbeumer ,

Die kabelbreuk is niet veroorzaakt door Ziggo dus zij kunnen nooit aansprakelijk gesteld worden. U zult bij de gemeente moeten aankloppen want die is hoogstwaarschijnlijk de opdrachtgever voor die werkzaamheden aan het riool. Geen leuk antwoord maar ik ben bang dat er niets anders op zit.

Succes.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Ik weet dit niet zeker, maar denk dat dit een overmachtssituatie is waar geen compensatie voor mogelijk is. Ziggo heeft het probleem immers niet veroorzaakt.
Je kunt het proberen.

Er is een compensatieregeling als Ziggo diensten niet naar behoren werken en Ziggo zelf (evt als opdrachtgever) de veroorzaker is. Of daar de vergoeding van een bredere databundel voor je Phone onder valt, weet ik niet, maar betwijfel dit.
Gr han
Wjbeumer
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb vandaag bericht gehad en toch 30,44 euro compensatie gekregen voor de dagen dat ik geen diensten kon gebruiken. Het bedrag dekt mijn kosten welke ik extra opliep voor mijn data. Prima service van Ziggo!
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Nou, gefeliceerd. Ik zag het te somber in.
Ziggo is hier coulant & dat is mooi.
Gr Han
Sparco1955

Level 16
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes
Wjbeumer ,

hanh en ik zagen het niet zo zitten maar toch een vergoeding van Ziggo. Inderdaad een uitstekende service.

Jos
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Welkom op de Community, Wjbeumer. Fijn dat je eruit bent gekomen na het contact met ons, goed om te lezen :thumbsup_tone1:
Kabelschade is voor niemand leuk, maar ben blij toe dat het nu naar tevredenheid is opgelost.

Uitgelicht topic