Kirsty Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 139Posts
  • 0Oplossingen
  • 77Likes

Combineer Vodafone met Ziggo en krijg non-stop gratis extra's.

Dubbele data, een extra TV-pakket (sport, kids of films & series, inclusief het beste van HBO) naar keuze en het beveiligingspakket Safe Online XL. Klanten met een Vodafone abonnement én een Ziggo pakket met Internet en Digitale TV plukken als eerste de vruchten van de samenwerking tussen beide bedrijven.

Non-stop
Vanaf vandaag (3 april 2017) ontvangen klanten, die zowel een geselecteerd mobiel abonnement van Vodafone hebben als een geselecteerd abonnement voor internet en digitale televisie van Ziggo, automatisch deze gratis extra’s. Klanten hoeven niets te doen om in aanmerking te komen voor de extra’s, die bovendien non-stop, en dus blijvend, zijn.

Dubbele data
Iedere maand twee keer zoveel data bij alle Vodafone abonnementen op jouw adres (max. 10 aansluitingen). En deze Dubbele data krijg je automatisch, daar hoef je niets voor te doen. Heb je geen data bij je abonnement, dan kunnen we dit uiteraard ook niet verdubbelen.

Extra TV-pakket naar keuze
Wil je lekker te kiezen hebben op tv? Je krijgt van ons een gratis Extra TV-pakket (normaal tot €14,95 per maand). Dus waar kunnen we je blij mee maken?
Ziggo Movies & Series L, inclusief HBO series
Ziggo Sport Totaal
Ziggo Kids

Veilig online pakket
Je wilt natuurlijk met een gerust hart internetten op al je mobiele en vaste apparaten. Daarom krijg je het uitgebreide beveiligingspakket Safe Online XL (ontwikkeld door F-Secure). Normaal kost dit €6,95 per maand, maar voor jou is het helemaal gratis. Voor elke laptop, tablet of telefoon (tot 20 apparaten).

Meer informatie over deze actie is terug te vinden op: https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/. Klanten die voor dit aanbod in aanmerking komen, worden hierover de komende maand persoonlijk geïnformeerd.

Wil jij checken of je gratis extra's krijgt? Dat kan hier.

**edit 18 april 2017: Ziggo stopt met Ziggo Mobiel. Lees hier meer**

Movies & Series L. Hoe zit dat nou precies?
Zenderlijst Ziggo GO in de war? Lees hier de oplossing!
150 Reacties 150
acoster

Level 16
  • 1320Posts
  • 56Oplossingen
  • 133Likes
Dol op gratis dingen 😉
Jammer dat mijn mobiele abonnement bij de concurrent nog een half jaar door loopt...
Sjak

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Leuke actie, jammer dat je er niet voor in aanmerking komt als je alles bij ziggo hebt....
J.Eefting

Level 1
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beetje jammer dit... Heb je net alles bij 1 provider ZIGGO. En heb vodafoon opgezegd komen jullie hier mee!
Dus ik zeg waardeloze actie alleen voor geschikt voor nieuwkomers de huidige bestaande klanten hebben hier niks aan!
Rednocker

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Dus als ik het goed begrijp, zal ik het volgende moeten doen:

Ziggo mobiel (15 euro) overzetten naar Vodafone (18 euro): 3 euro meer
Extra zender pakket hoef ik dat niet meer te betalen 14,95 en ik heb dubbele data. Alleen omdat ik binnen hetzelfde bedrijf wat administratie rompslomp moet verrichten?

Of zorg dat deze actie ook voor Ziggo Mobiel (wat Vodafone netwerk is) gebruikers geldt. Ik zie nergens staan dat Ziggo Mobiel ook met deze voorwaarden meedoet? of? maak vaste klant blij?

Misschien proberen jullie op die manier van Ziggo Mobiel (externe partij die het voor ziggo regelt) af te komen en iedereen aan Vodafone te koppelen?
Erjeetje

Level 7
  • 143Posts
  • 1Oplossingen
  • 38Likes
Top, ik heb beide, dus ik wacht af. Tot nu toe nog niets te zien in MyVodafone en MijnZiggo. Ik wil wel graag dat gratis Ziggo Sport Totaal pakket. Kom maar op!
Darkje

Level 11
  • 534Posts
  • 12Oplossingen
  • 92Likes
Ik heb nu XL bij me max pakket?
Ik ga liever een stapje omlaag en ontvang dan alsnog gratis het XL pakket.
Of krijg je in geval van overlap daar nu korting op? veel overlap ? en hoezo twv 14,95 ? XL kost 11.95 ?? Net als het kids pakket???

En idd ik heb nu Ziggo mobiel... Wat ik bewust heb gehouden wetende dat Vodafone goedkoper is. Wat gaan we met Ziggo only klanten doen.

Ik voel me wel een beetje in de steek gelaten door Ziggo.
Bozz

Level 7
  • 131Posts
  • 8Oplossingen
  • 74Likes
Rednocker wrote:
Dus als ik het goed begrijp, zal ik het volgende moeten doen:

Ziggo mobiel (15 euro) overzetten naar Vodafone (18 euro): 3 euro meer
Extra zender pakket hoef ik dat niet meer te betalen 14,95 en ik heb dubbele data. Alleen omdat ik binnen hetzelfde bedrijf wat administratie rompslomp moet verrichten?

Of zorg dat deze actie ook voor Ziggo Mobiel (wat Vodafone netwerk is) gebruikers geldt. Ik zie nergens staan dat Ziggo Mobiel ook met deze voorwaarden meedoet? of? maak vaste klant blij?

Misschien proberen jullie op die manier van Ziggo Mobiel (externe partij die het voor ziggo regelt) af te komen en iedereen aan Vodafone te koppelen?


Mooi samengevat, scheelt mij typewerk :8 Het lijkt mij dat ik dan binnenkort ook Vodafone klant wordt en Ziggo mobiel opzeg. Graag een bevestiging van een Ziggo medewerker dat de extra's zo goed terechtkomen!
Frats

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ziggo heeft me zojuist via Twitter bevestigd dat ik Ziggo mobiel moet opzeggen en een abonnement op Vodafone moet nemen om van deze actie te kunnen profiteren.
Het moet niet gekker worden. Ga me nu toch ernstig afvragen of ik bij Ziggo nog wel goed zit.
Darkje

Level 11
  • 534Posts
  • 12Oplossingen
  • 92Likes
Ergste vind ik dat die extra's geen drol waard zijn. Een sigaar uit eigen doos. Alleen de dubbele mbs zijn wat waard de rest is gebakken lucht.
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
@Bozz,

Welke bevestiging precies? Ik zal ze allemaal proberen te geven 😉
Dit klopt:
Rednocker wrote:

Extra zender pakket hoef ik dat niet meer te betalen 14,95 en ik heb dubbele data. Alleen omdat ik binnen hetzelfde bedrijf wat administratie rompslomp moet verrichten?

De kosten hangen natuurlijk wel af van het pakket wat je had en welke je neemt.

- Voor je dubbele data hoef je niks te doen, die wordt automatisch toegevoegd. Voor het extra TV-pakket en het Veilig online pakket ontvang je van ons een e-mail of brief met daarin alle informatie over hoe je deze pakketten kunt activeren. Dit kan tot 4 weken duren nadat beide abonnementen bij Ziggo en Vodafone actief zijn (vanaf 28 maart).

- Op termijn ontvangen Ziggo Mobiel klanten ook een aanbod om over te gaan naar Vodafone, zodat je dan ook de gratis extra's krijgt. Wil je deze extra's nu al ontvangen, dan kun je overstappen naar één van de geselecteerde Vodafone abonnementen.

Gr,
Bozz

Level 7
  • 131Posts
  • 8Oplossingen
  • 74Likes

Dank Ronald, mijn vragen zijn beantwoord. En in tegenstelling tot een aantal reacties hier is voor mij het voordeel gunstig te noemen. Overigens is het wel een ietsiepietsie verwarrend dat bij de extra's Ziggo het heeft over Movies & Series L i.p.v. het XL te noemen, is er wel verschil tussen die twee?
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Hey Bozz,

Bedankt,
Voor het overzicht heb ik je quote even weggehaald, maar ja er is verschil tussen beiden. Via de link kom je bij vragen hierop uit:
In het aanbod van Movies & Series L ontbreken de zenders en het daarbij behorende On Demand aanbod van het Movies & Series XL pakket.
Wel krijg je met dit pakket On Demand toegang tot de mooiste films en series, waaronder de exclusieve films en series van HBO.


Gr,
rightdevil

Level 4
  • 61Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
leuke actie alleen heb ik de max abo dus voor mij is alleen de extra mb's (heb de red super bij Vodafone en straks dus 24gb en die extra beveiligingspakket mooi meegenomen. heb momenteel al een abo waarbij ik ook ziggo sport totaal gratis krijg 🙂
kzin

Level 3
  • 328Posts
  • 29Oplossingen
  • 83Likes
Ronald Ziggo wrote:
Hey Bozz,
In het aanbod van Movies & Series L ontbreken de zenders en het daarbij behorende On Demand aanbod van het Movies & Series XL pakket.

Bedankt Ronald, ik denk dat veel mensen (ik ook) hier overheen hebben gelezen. Na "Movies & Series" lezen we niet meer verder. Het aanbod is L en bij Alles-in-1 heb ik XL. Toch een verschil. :cool:
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
@kzin, Ja dat kan ik ook wel begrijpen :$ maar nu duidelijk hier in de thread.

@rightdevil, dat wordt extreem veel streamen onderweg 😉

Gr,
Tunder

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat ik mij afvraag, en zo tussen de regels een beetje lees. gaat Ziggo Mobiel weg?? door deze actie met Vodafone, zo dat Ziggo mobiel dood bloed? of lees ik het verkeerd.
Jan B.

Level 5
  • 42Posts
  • 4Oplossingen
  • 18Likes
Vanmiddag heb ik me aangemeld bij Vodafone voor een abonnement smart M , met nummerbehoud zou dat al 10 april ingaan, ik had prepaid bij een grote supermarktketen.
pvdam

Level 4
  • 41Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes
Opnieuw voor mij een actie van Ziggo waar door ik niet positiever ga denken over Ziggo. Eerst het FoxSports abonnement die nog steeds niet veranderd is en het hoogste is van Nederland. Helaas hoor je hier niets meer over. Dan nu weer deze actie. Ik neem al jaren alles af bij Ziggo maar dat wordt niet beloond. Ik ben overgehaald door een Ziggo medewerker om Ziggo Mobiel te nemen maar dat had ik dus niet moeten doen.

Ik moet overstappen naar een "ander" bedrijf voor mijn mobiel en dan krijg ik meer bij Ziggo.
horizonfreak

Level 13
  • 808Posts
  • 15Oplossingen
  • 145Likes
En wat nu als vodafone zeer slecht bereik heeft in je woonplaats. Is daar nu al eens over na gedacht bij vodafone en ziggo. Maak het dan mogelijk zodra je thuis bent je via je eigen modem beter bereik heb met vodafone. Hiervoor had vodafone een femtocell kastje en ja dat is ook al weer gestagneerd. En nu heeft vodafone wifi bellen maaaaaar nu komt het of je dan wel even 1 van de dure toestel koopt of afneemt bij vodafone anders kun je optie niet gebruiken. Pfffff
aleen deze toesten als hier onder kunnen gebruik maken van wifi bellen

Samsung S7 en S7 Edge
De Samsung S6, S6 Edge, A3-2016 en de A5-2016*
iPhone 5c/s**
iPhone SE
iPhone 6 en 6 Plus
iPhone 6S en 6S Plus
iPhone 7 en 7 Plus

Geen huawei of lg of moterola etc. Of de wat lagere sigment

Zodra ziggo en vodafone niet met een oplossing komen voor mensen met slecht netwerk dekking wordt ik zeker geen vodafone klant.

Uitgelicht topic