Janren

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Code 2de Mediabox Next voor Secret Circle

Ik heb vandaag mijn tweede Next kastje aangesloten maar kan niet op de zender cicret cirkle komen, welke code moet ik daar invullen, die ik ook voor mijn eerste kastje gebruik of gewoon 0000? Mo
7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Volgens mij hebben beiden Nexten hetzelfde nummer wat je ingevuld hebt op één van de 2.
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
De standaard pincode is 0000. Of de pincode op je tweede apparaat ook wijzigt als je die op je eerste apparaat verandert is een interessante vraag. Ik heb geen tweede Nextbox om het uit te proberen. Jij wel Be rt ?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Als je de code op één Next wijzigt, dan is het op de anderen dezelfde gewijzigde code.
Alles heeft dezelfde achtergrond met dezelfde bewaarde en geplande instellingen.
Alleen instellingen voor aangesloten apparatuur en persoonlijke instellingen kunnen anders zijn. Jan F.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo Janren welkom op onze Community. Heb je het met deze tips alweer aan de praat gekregen?
Janren
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Anne H Ziggo wrote:
Hallo Janren welkom op onze Community. Heb je het met deze tips alweer aan de praat gekregen?

Hallo, het zit zo, ik woon op kamers en had dit kastje voor mijn buurman besteld, we wonen gewoon in hetzelfde huis en ik heb een Ziggo abonnement internet en tv en m'n buurman vroeg of hij tv en internet van mij kon krijgen. Nu is de buurman een maand op vakantie en het Ziggo Next kastje kwam binnen toen hij dus al weg was. Nu vroeg een vriend van mij of hij dat kastje dan voor een maand mocht gebruiken maar die vriend woont niet in hetzelfde huis als ik, dus hij zit niet op mijn aansluiting met het Ziggo Next kastje. Hij belde mij dus op en vroeg naar die code van die cicret cirkle zender en zei dat hij gewoon 0000 kon gebruiken omdat het kastje nog niet gebruikt is en hij niet op mijn aansluiting zit, maar hij heeft 0000 geprobeerd en lukte niet en de code die ik erop heb lukte ook niet! Is het nou niet zo dat hij de code aan diegene moet vragen van wie hij de aansluiting heeft? Want dat denk ik namelijk. Tot nog toe doet de zender het nog niet!
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Janren Ik verwacht niet dat je ondersteuning van Ziggo verder gaat krijgen, gezien je apparatuur aan derden ter beschikking stelt.

In de voorwaarden staat in artikel 9 lid4:
De Klant mag de Apparatuur niet met (beperkte) rechten bezwaren, vervreemden, verhuren, of anderszins aan derden ter beschikking stellen.

Daarnaast staat het abonnement op jou naam en alles is gekoppeld aan postcode en huisnummer, dus instellingen en codes van het andere abonnement werken niet op jou Next.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo Janren het lijkt wel een Soap zo ingewikkeld is de constructie. Zet de box neer op de locatie waar het abonnement actief is en ga van daaruit werken. Meld ook even aan de buurman die via jou een kastje besteld heeft dat jij het kastje ondertussen aan iemand anders hebt uitgeleend om Secret Circle mee te kijken 😉 Stof je de box wel even af?

Uitgelicht topic