Broed131

Level 5
  • 63Posts
  • 2Oplossingen
  • 12Likes

Code 2020

In het kort:
1)Heb een nieuwe mediabox ontvangen alles aangesloten en s'avonds de bekende code 2020.
2)Monteur geweest voor de zekerheid nieuwe splitters en alles doorgemeten signaalsterkte goed/kwaliteit uitmuntend helaas s'avonds code 2020
3)Nieuwe monteur, nieuwe mediabox en weer alles opgemeten signaalsterkte goed/kwaliteit uitmuntend helaas toch gisteravond weer 2020.
Bij alle 2020 storingen gaat het beeld op zwart paar min. wachten en er is weer beeld.
Ondanks alle goede zorgen van Ziggo zit ik nog met de storing zal er mee moeten leven vrees ik.:thinking:
2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
Kun je hier je signaalsterkte met een foto plaatsen of een nauwkeurige omschrijving als de box op NPO1 staat?
Druk op de Menuknop van je afstandsbediening.
Ga naar Opties.
Selecteer Diagnostiek en druk op OK.
Klik een paar keer op het pijltje naar beneden totdat je de opties Signaalsterkte en Signaalkwaliteit in beeld ziet.
Wacht even een paar seconden totdat de balk achter de opties wit kleurt.
Je ziet nu of de signaalkwaliteit en signaalsterkte Matig, Goed of Uitmuntend is.

Heb je de Mediabox XL of Horizon box opgenomen in een thuisnetwerk met je afstandsbediening?

En/of de Mediabox XL met een UTP kabel aangesloten aan je modem?

Laat SVP even weten, er zijn nogal wat problemen met deze wijze van aansluiten en instellen van de Mediabox XL.
Broed131
Topicstarter
Level 5
  • 63Posts
  • 2Oplossingen
  • 12Likes
Mediabox is niet aangesloten op mijn Modem ik krijg wel eens de melding of ik een thuisnetwerk wil aan sluiten en dan kan ik kiezen tussen de mediabox en modem maar ik weet niet waar ik voor moet kiezen dan.

Uitgelicht topic