Hanvv

Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

CI+/module update

Hallo, ik kreeg een melding voor het upgraden van de CAM? Nu blijft hij hierop staan. Hij draait de hele middag al. En mij tv diet niks meer. Het is nog niet eens een week oud. En nu?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
pjpgroet wrote:
Ik heb hetzelfde probleem. Ik ben wel benieuwd wat die monteur dinsdag gaat doen...


Hebben jullie al eens de spanning een tijdje geheel van de Tv gehaald (min. 20 minuten)? De updates voor de CI lopen via de kabel, dus zorg ook voor een goede verbinding va AOP naar Tv. Sluit anders even tijdelijk een andere coaxkabel aan welke direct van AOP naar Tv gaat.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Mr_Fire

Level 6
  • 92Posts
  • 4Oplossingen
  • 15Likes
Ik hoop dat het al verholpen is....

Anders toch op sluiten drukken, heb je internet op je tv aangesloten? Een controle van de Samsung tv firmware is misschien wel een oplossing alvorens je deze update probeerd.

Samsung update vind je ergens bij support - contact Samsung etc in het menu

Succes
Hanvv
Topicstarter
Level 1
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee nog niet opgelost helaas. Zodra ik de CI module erin doe dan krijg ikndeze melding weer. Op sluiten drukken werkt niet want hij begint gewoon weer opnieuw. Al contact met ziggo gehad en met samsung. Dinsdag komt er iemand van ziggo tot die tijd analoog kijken.
pjpgroet

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem. Ik ben wel benieuwd wat die monteur dinsdag gaat doen...
Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes
Hanvv wrote:
Nee nog niet opgelost helaas. Zodra ik de CI module erin doe dan krijg ikndeze melding weer. Op sluiten drukken werkt niet want hij begint gewoon weer opnieuw. Al contact met ziggo gehad en met samsung. Dinsdag komt er iemand van ziggo tot die tijd analoog kijken.


Je kunt zolang ook kijken naar digitaal vanaf nr 925. Module kan er dan gewoon uit blijven.

gr Teun
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
pjpgroet wrote:
Ik heb hetzelfde probleem. Ik ben wel benieuwd wat die monteur dinsdag gaat doen...


Hebben jullie al eens de spanning een tijdje geheel van de Tv gehaald (min. 20 minuten)? De updates voor de CI lopen via de kabel, dus zorg ook voor een goede verbinding va AOP naar Tv. Sluit anders even tijdelijk een andere coaxkabel aan welke direct van AOP naar Tv gaat.

Uitgelicht topic