Max33

Level 3
  • 41Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

Canon PIXMA MG5300 error>>> 5B00

Ik krijg in de display van een Canon MG5300 printer de 5B00 melding (inktpad overflow)

Ik heb er diverse uren aan zitten klooien maar mn geduld is nu langzamerhand op…..

Het oranje lampje flikkert 7x en dan brand het on lampje, daarna gaat hij weer in de flkker stand 7x enz,enz, en dit blijft zich dan herhalen

Ik heb o.a. de  printkop eruit gehad, gekeken of iets klem zat en ook de diverse handelingen met de powerknop in combinatie met de stopknop om hem in de service mode / te resetten helpen niet. Het programma waardoor je de code opnieuw zou kunnen instellen bv. via resetkey.net zijn nergens gratis verkrijgbaar en ik ga er niet voor betalen als ik niet zeker weet of dat wel werkt. Ik weet niet of er hier iemand is die evt nog een tip heeft wat ik nog kan proberen

Ik hoor graag van jullie

5 Reacties 5
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Een Canon printer die niet wil wat je doet is erg vervelend.

Ik vond op Google wat instructie video’s Canon Printer MG5300 overflow

Weet je zeker dat je de Canon PixmaMG5300 hebt?

 

Heb je per ongeluk de chip geraakt, maak deze even met een stofdoekje schoon, zowel cardridge als in de printer.

Misschien werkt het daarna weer.

 

 

Max33
Topicstarter
Level 3
  • 41Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

Hoi Dave,

Nee al die opties heb ik al gedaan maar met geen resultaat. Chip niet aangeraakt, ik denk zelf dat het gewoon een defecte printkop is. En dan kun je beter een nieuwe aanschaffen tegenwoordig. Bedankt voor je reactie

 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Ik zie dat me bericht weer eens weg is, maar hoop dat je nog iets kan regelen of doen, anders probeer de Canon Pixma MG5750 die heb ik zelf ook en de Cardridges kan je bij de Action halen voor 10,-

 

En is tot 17 uur black friday bij Media Markt met 30% korting

Max33
Topicstarter
Level 3
  • 41Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

Dank je voor je reactie.

Het zal waarschijnlijk een nieuwe worden (maar denk geen canon meer) ben zelf heel tevreden over epson namelijk.

Maar dat moeten ze zelf maar beslissen. 

 

 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Beslissen kan ik niet maar hopelijk wordt de aankomede een betere ?

Uitgelicht topic