martmarbus1

Level 5
  • 48Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

blokjes beeld bij Netflix en waarom worden opnames genegeerd.


  • Bij het afspelen van Netflix film krijg ik vaan blokjes beeld en stotterend geluid.
  • Wanneer ik een film wil opnemen en voor opname heb ingesteld, blijkt vaak dat de film maar voor 6 minuten is opgenomen of helemaal niet is opgenomen. (dat is laatst bij de serie Springvloed weer gebeurd. En terugkijken(on demand) is voor die serie niet mogelijk.
  • Ik heb de Horizon box(ik krijg het bijna niet door mijn strot) al diverse keren gereset. Maar zonder resultaat.
1 Reactie 1
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Even een paar vragen om de oorzaak mogelijk te vinden of om uit te sluiten.

Kun je hier je signaalsterkte met een foto plaatsen of een nauwkeurige omschrijving als de box op NPO1 staat?
Druk op de Menuknop van je afstandsbediening.
Ga naar Opties.
Selecteer Diagnostiek en druk op OK.
Klik een paar keer op het pijltje naar beneden totdat je de opties Signaalsterkte en Signaalkwaliteit in beeld ziet.
Wacht even een paar seconden totdat de balk achter de opties wit kleurt.
Je ziet nu of de signaalkwaliteit en signaalsterkte Matig, Goed of Uitmuntend is.

Heb je de Mediabox XL of Horizon box opgenomen in een thuisnetwerk met je afstandsbediening?
En/of de Mediabox XL met een UTP kabel aangesloten aan je modem?
Laat SVP even weten, er zijn nogal wat problemen met deze wijze van aansluiten en instellen van de Mediabox XL.

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers erop?

Uitgelicht topic