rudirespen

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bezorgadres aanpassen?

l.s.

Ik heb zojuist ziggo besteld voor ons nieuwe adres, echter krijgen we pas op 25/10 de sleutel. De vraag is, kan het pakketje worden bezorgd op 25/10 (de aanvraag/startdatum) of naar een ander adres, zodat het niet word kan worden bezorgd (huis staat leeg en is zojuist verkocht).

Groet,

Rudi Respen
6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.

Heb je al een bevestiging van moment van levering?
Ook bij Post.nl kun je later de levering op een Post.nl punt aan laten komen.

Maar meer zekerheid heb je als een Ziggo moderator even meekijkt over wat mogelijk is en niet mogelijk is.

Ik heb ze een getipt over je persoonlijk probleem.

Zorg dat je huidige postcode en huisnummer in je community profiel staan.
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
Ik zou het inderdaad via Postnl spelen. Kan je volgens mij ook in hun app doen als de 1e x bezorgen niet is gelukt (laten bezorgen naar afhaallocatie oid)
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Bij een PostNL Locatie punt kan je via de app 14 dagen laten opslaan dan gaat het retour afzender. Zo regelen wij dit ook. Via de PostNL App is het goed te regelen, maak wel account aan voor de app.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey rudirespen . Welkom hier!
Wat leuk, een nieuw huis. Gefeliciteerd! En top natuurlijk dat je hier Ziggo voor aangevraagd hebt ^^. Gaat het om het adres in je profiel, of een ander adres? Ik kijk graag het een en ander voor je na.
rudirespen
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank u, Dank u, het postcode/adres is zoals staat vermeld in het profiel. Dank jullie allemaal voor de reacties! Groetjes, Rudi Respen
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hi Rudi, ik lees in onze administratie dat je inmiddels gebeld hebt en alles al geregeld is. Je installatiepakket wordt rond 20-10-19 geleverd op het 'andere' adres.

Uitgelicht topic