Loyise

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Betalen voor verlopen pakket

Ik ben in mijn facturen gaan verdiepen en kom er achter dat ik sinds 6 maanden pakket betaal dat mee is genomen uit het verlopen pakket. Sinds augustus ben ik overgestapt op TV Complete. 65,-
maar betaal elke maand 11,95 meer ??..
In mijn nieuwe pakket bevestiging zie ik geen overgenomen pakket Movies en XL.
gebel en gebeld doorverwijs nummer in Suriname..
iemand dit ook gehad? Volgens de spreker van Ziggo staat het in de computer
2 Reacties 2
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Administratieve vragen kunt het beste via het contactformulier stellen.
Kim Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 341Posts
  • 25Oplossingen
  • 63Likes
Hi Loyise, welkom op de Ziggo Community! Ik kan me voorstellen dat je er van schrikt als je na 6 maanden nog steeds iets actief ziet in je factuur, waarvan je dacht dat het beëindigd was. Ik of mijn collega's moeten je in ieder geval duidelijkheid kunnen geven over je factuur. Ben je er inmiddels met één van mijn collega's uitgekomen? Stuur me anders een privébericht met je postcode en huisnummer en ik duik er verder in!

Uitgelicht topic