MartinTh64

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ben niet wegvan de Ziggo Mediabox XL

Ik vind de Ziggo Mediabox XL een apparaat met een onpraktische bediening en een slecht ontworpen gebruikers interface.

Zijn er alternatieven waarbij ik wel alle features van mijn Alles in een Complete kan gebruiken?

5 Reacties 5
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Nee, bij alles in een Complete krijgt u de mediabox XL. Wel kunt u de mediabox gratis vervangen door een CI+ module, maar dan kunt u niet opnemen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@MartinTh64 Ergens in de eerste helft van volgend jaar krijgt de Mediabox XL dezelfde gebruikers interface als de Next, voor zover ik het goed begrepen heb.

MartinTh64
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voor de zekerheid, dus er zijn geen alternatieve mediaboxen van Samsung, Humax of Cisco die ook opnemen, replay en interactieve televisie ondersteunen?

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
MartinTh64 wrote:

Voor de zekerheid, dus er zijn geen alternatieve mediaboxen van Samsung, Humax of Cisco die ook opnemen, replay en interactieve televisie ondersteunen?

Er zullen best boxen zijn die kunnen opnemen, maar die worden niet door Ziggo als voorlopig alternatief voor een extra mediabox geleverd. Ook zelf kopen heeft geen zin omdat u om het hele pakket te kunnen zien een smartcard met daarop de abonnementsgegevens nodig heeft. Ziggo levert die niet!

MartinTh64
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Fijn is dat. Je kan niet via de EPG een programma zoeken. Dan moet je naar On Demand, 5 klikjes verder, dan de afstandsbediening omdraaien. Die zoekfunctie heeft bugs, daarmee vind ik niet alles. Wat een wanprestatie. Dank voor jullie antwoorden.

Uitgelicht topic