Jeremy321

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bellen naar klanterservice

Super slecht ik heb ze gebeld ivm met een factuur, ik werd 3x verkeerd doorgestuurd ide eerste persoon zei dat ze het zou regelen dus ik werd in de wacht gezet, na 3 minuten wachten nam iemand anders op ! En dat ging 3x zo, en uiteindelijk 15 minuten aan de telefoon en een factuur van 13 euro !!!! Belachelijk
11 Reacties 11
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes
Welk nummer heb je als eerste gebeld?
Ben je daarna doorverbonden, het lijkt wel een betaald service nummer wat dan doorverbind en 1 euro per minuut rekent.

https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact
1200 Gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo.
0900-1884 (normaal tarief)
En als je een Chat box of Chat logo ziet op die pagina, als er iemand beschikbaar is, heb je ook gratis contact.
Jeremy321
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het 0900 nummer gebeld, ik heb geen vaste lijn van ziggo
Jeremy321
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik had het even terug gezocht ik was verbonden naar 0906-8444 en dat is volgends hun de klanten service van CZ bol.com ziggo etc etc etc, heel veel slechte reviews over gelezen en het kost 0,90 per minuut... voel mij een beetje afgezet
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Tsja, als je voor 0906-8444 kiest, dan zet je jezelf af.
.
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Om heel eerlijk te zijn is Ziggo hier natuurlijk niet voor verantwoordelijk. Je hebt zelf een verkeerd nummer gebeld en dat je je nu afgezet voelt kan ik me wel voorstellen maar niet de schuld van Ziggo.

Ik het vervolg altijd eerst de website van Ziggo raadplegen voor je gaat bellen en niet Google. Want Google komt met allemaal doorverwijs nummers die je veel geld kosten en dat is helemaal niet nodig. Misschien een goede leer voor een volgende keer. Kost je nu wel 13,- euro, beetje dure les 😉

klantenservice van Ziggo is hier te vinden en zoals Bert al beschreef, er zitten soms ook mensen voor je klaar om te kunnen chatten en dan kost het je helemaal niets. Voor de volgende keer dan maar en als je vragen hebt kan je eventueel ook hier op de community je verhaal doen / vraag stellen. Er is altijd een moderator aanwezig die je graag willen helpen, als het om administratieve vragen gaat.

Toch een goed weekend gewenst en dan maar een biertje minder drinken 🙂
Jeremy321
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee, ik heb dat nummer niet zelf gebeld, wat ik ermee bedoel is dat hun mij hebben doorverbonden naar dat nummer
Jeremy321
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En over het chatten met een medewerker betreft, het was een heel lastig iets om via de chat uit te leggen, bellen was daarom mijn enigste optie, maar het ging helemaal fout daar ik heb mijn verhaal aan 3 verschillende mensen moeten zeggen omdat ze me zouden helpen en dus in de wacht gezet hebben, en vervolgends neemt iemand anders te telefoon op, maar bedankt voor jullie reactie !!
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes
Hier de websites die naar voren komen in Google als je op dat nummer zoekt, vele "nep klantenservice websites" die niet van al die bedrijven zijn, maar een slimme manier om mensen geld uit hun zak te kloppen. Google 0906-8444
https://www.google.nl/search?q=0906-8444&ie=&oe=

www.nl-contact.nl
www.telefoonklantenservice.nl
https://deklantenservice.nl
www.storingverhelpen.nl
www.nl-contact.sitestuntklanten.nl

Dit zijn dus de websites waar je terecht komt als je via Google zoekt.
Dit zijn geen van alle websites van het bedrijf wat je wilt spreken, maar zij verbinden je door voor een euro per minuut.

Ga naar de website van het bedrijf wat je wilt spreken en klik daar op contact of contactpagina.
Jeremy321
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja daar ben ik mij bewust van, maar ik heb nooit dat nummer gebeld, ik ben vanaf het nummer van ziggo zelf wat op hun website staat doorverbonden naar dat 0906 nummer
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Jeremy321 wrote:
Ja daar ben ik mij bewust van, maar ik heb nooit dat nummer gebeld, ik ben vanaf het nummer van ziggo zelf wat op hun website staat doorverbonden naar dat 0906 nummer


Als u 0900-1884 belt wordt u hooguit intern doorverbonden; nooit naar een extern nummer.
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Jan F. wrote:

Jeremy321 wrote:
Ja daar ben ik mij bewust van, maar ik heb nooit dat nummer gebeld, ik ben vanaf het nummer van ziggo zelf wat op hun website staat doorverbonden naar dat 0906 nummer
Als u 0900-1884 belt wordt u hooguit intern doorverbonden; nooit naar een extern nummer.

Juist, de klantenservice gaat je toch niet doorverbinden naar een duur 0906 nummer. Sterker nog, die hebben ze niet eens. Je hebt echt gewoon een verkeerd nummer gebeld en daar moet je nu voor op de blaren zitten. Klantenservice doet alleen intern doorverbinden, zoals Jan al zegt, en dat kost je dan niets. En het nummer van Ziggo zijn normale gesprek kosten.

Meer info: https://www.consuwijzer.nl/telefoon-internet-en-tv/telefoonnummers/kosten-van-informatienummers

Uitgelicht topic