Theo en Marijke

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Bedankje aan monteur

Probleem Modem / internet 

Monteur afspraak maandag 04-11-19 rond 12.00 uur Helmond 5706BM ( t hout )

Gisteren is de monteur geweest voor het verbinding probleem internet, ik wil een woord van lof uitspreken voor deze man, ik heb in de afgelopen jaren heel wat monteurs gehad, maar deze man ik ben even zijn naam kwijt is een top vakman, uiterst klantvriendelijk, staat open voor het probleem , ik heb uitleg gegeven en neemt de tijd om te luisteren naar het probleem, modem vervangen en wandcontact doos , uitvoerig de installatie getest ,ik geef deze man 5 sterren, het probleem is opgelost. mijn woord van dank , super service van deze Monteur.

met vriendelijke groet

Theo en  Marijke 

3 Reacties 3
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Theo en Marijke

Welkom op de Ziggo Community en wat een mooi bericht dat jullie hier delen, bedankt! Als ik het zo lees zijn de 5 sterren inderdaad helemaal verdiend. Ik heb de monteur zijn naam achterhaald  en dit berichtje doorgezet. Een mooi compliment om het weekend mee in te gaan!

cspeets

Level 2
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes

Wil ik graag even een duit in het zakje doen: ook ‘mijn’ monteur (? uit Haaksbergen), heeft mij op 20-11 prima geholpen. Na een half jaar ergernis en ellende gaat alles nu goed

 

Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
cspeets wrote:

Wil ik graag even een duit in het zakje doen: ook ‘mijn’ monteur (? uit Haaksbergen), heeft mij op 20-11 prima geholpen. Na een half jaar ergernis en ellende gaat alles nu goed

 

Leuk om te lezen, @cspeets. Ik ga dit doorzetten 🙂

Uitgelicht topic