cornelissebj

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

BBC four

vanavond op BBC Four Meat Loaf,the story of the man and his music. MAAR JA SINDS NOV GEEN BBC FOUR …. MAAR WEL WEER TARIEVEN VERHOGEN !!!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

BBC four wordt inderdaad helaas niet meer aangeboden via Ziggo. Via veel providers niet, overigens. Ik begrijp dat het vervelend is dat je nu een programma mist dat je graag had willen kijken. Wellicht dat het nog op een andere manier te vinden is ^^.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

BBC four wordt inderdaad helaas niet meer aangeboden via Ziggo. Via veel providers niet, overigens. Ik begrijp dat het vervelend is dat je nu een programma mist dat je graag had willen kijken. Wellicht dat het nog op een andere manier te vinden is ^^.

iMark

Level 16
  • 1859Posts
  • 141Oplossingen
  • 715Likes

Het is via de satelliet nog steeds mogelijk om naar BBC Four te kijken. Maar dat is voor velen geen optie.

Wat misschien wel een optie is: installeer een betaalde VPN op je computer (of tablet of smartphone) en ga naar de website van de BBC iPlayer. Je zult dan wel een profiel moeten aanmaken. Voor de zekerheid zou ik een gmail of vergelijkbaar e-mailadres gebruiken. En je zult een postcode moeten opgeven. Een leuke is de postcode van Buckingham Palace in Londen: SW1A 1AA.

Uitgelicht topic