BBC kijker

Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

BBC Entertainment verdwenen na instellen gratis extra

Ik krijg een aanbod om gratis extras te installeren. Ik doe extra series. Maar nu is BBC Entertainment verdwenen. Dat is niet mijn bedoeling. Kan ik dat weer goed krijgen?

8 Reacties 8
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

BBC Entertainment zit in Movies en Series XL en niet in Movies en Series L die je nu hebt.

Je hebt nu gekozen voor Movies en Series L in de gratis extra's en dat vervangt dan Movies en Series XL.

Je kunt het zelf maar per maand instellen.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

BBC kijker
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik wist niet dat de gratis extra een vermindering is van mijn oorspronkelijke pakket. Slechte voorlichting dus van Ziggo.

Moet ik nu een maand wachten voordat ik dit weer kan terugbrengen naar de oorspronkelijke situatie?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Mogelijk kan een Ziggo moderator nog iets voor je wijzigen, zij hebben Ziggo achter hun naam staan en komen vrijwel iedere paar werkdagen langs in ieder topic.

BBC kijker
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

OK, ik zal Ziggo bellen. Bedankt.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Als bellen niet werkt, dan kan een Ziggo moderator van dit forum mogelijk nog wat voor je betekenen.

Laat hier SVP weten hoe het verlopen is?

BBC kijker
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Doe ik. Zal wel eind van de dag worden, ben bezig.

Groet.

BBC kijker
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb Ziggo gebeld, en uitgelegd wat mijn bevindingen waren. BBC Entertainment is nu weer terug gezet.

Ik dacht altijd, dat BBC Ent. in het pakket Buitenlandse zenders zat, en dat Series L een niet-gerelateerd pakket was. Bleek dus niet zo te zijn, en het was ook nergens vermeld.

Dus ik ben blij, dat het nu opgelost is

Iedereen bedankt voor het meedenken

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

TOP, veel kijkplezier gewenst.

Je kunt nu een ander pakket kiezen, mocht je daar interesse in hebben.

Extra tv-pakket naar keuze

Een gratis tv-pakket dat je elke maand kunt wisselen in Mijn Ziggo. Kies uit drie gratis extra tv-pakketten:

Uitgelicht topic