Serie Fan

Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Automatisch volgende aflevering serie op Mediabox XL

Ik kijk graag series en dan is het prettig als een aflevering afgelopen is, de volgende automatisch start.
Mij is dit nog niet gelukt op de mediabox xl met movies en series.

Na afloop van een aflevering krijg ik slechts een zwart scherm. En ik moet dan via het menu de serie weer opzoeken en de gewenste aflevering selecteren.

allemaal niet handig. is er een betere oplossing?
8 Reacties 8
Beeblebrox

Level 14
  • 884Posts
  • 50Oplossingen
  • 153Likes
Beste Serie Fan,

Ik snap wat je bedoeld, net zoals bij Netflix. Deze vraag kan je beter posten bij de Ziggo ideeënbus.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Welkom op de Community Serie Fan! Ik heb de vraag verplaatst naar de ideeën bus. Ik lees graag mee in dit topic wat andere klanten van je idee vinden 🙂
Serie Fan
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Bedankt voor de reacties en het verplaatsen.

Kan me vinden in het feit dat het afspelen van een volgende aflevering gezien wordt als een idee/gewenste feature.
Maar dat er na het afspelen van een aflevering gewoon een zwart scherm getoond wordt ipv een menu vind ik teleurstellend en echt een bug/slechte interface en hoop dat dit snel verbeterd wordt.
Serie Fan
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Ben ik de enige die deze functionaliteit een gemis vind op de Mediabox?
ziggogo.tv start overigens wel netjes volgende aflevering
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Serie fan,

Je bent niet de enige, deze wens komt af en toe langs op de community. Ik zie hem alleen niet vaak, maar of dat betekent dat er ook weinig mensen deze wens hebben, is lastig te zeggen. Voor mij is het in ieder geval goed zoals het nu is 🙂

Groet,
Evert
Serie Fan
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
bedankt voor je reaktie evert96

Als er (te) weinig mensen reageren op topics als deze zou ik het als ziggo ook niet een hogere prio geven.
Het zou ook best wel eens een beperking van de moviebox kunnen zijn. (verouderde chipset en sdk).

Dus ga ik er maar vanuit dat ik het met de huidige functionaliteit moet doen.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Precies! Komt die functionaliteit toch wel, dan wordt je op deze manier nog positief verrast ook 😉
Engelien46

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Dat niet iedereen zijn wensen op het forum uit, wil niet zeggen dat de wens niet bestaat onder de meeste klanten 🙂
Ik heb deze wens al heel lang maar besluit nu maar eens te zoeken of die functionaliteit niet allang bestaat. Helaas niet. Het zou toch mooi zijn als Ziggo pro actief dit soort dingen zelf bedenkt? Dit is jullie business toch? Of vraag klanten actief om input.

Over dit specifieke onderwerp: Is het woord bingewatchen niet een begrip inmiddels? Hoe fijn zou het zijn om aan het einde van een aflevering een optie te krijgen: wil je de volgende aflevering aanzetten? Sterker nog, het lijkt me ideaal als je een bepaalde serie (of seizoen daarvan) in een soort snelkoppeling kan zetten op de eerste pagina van On Demand. En dat je bijvoorbeeld drie snelkoppelingen kan aanmaken zodat verschillende gezinsleden snel naar hun favoriete serie kunnen schakelen. Lijkt me heerlijk! Zodra je de serie/seizoen bekeken hebt verwijder je de snelkoppeling zodat je een andere serie/seizoen kan snelkoppelen.

Uitgelicht topic