Ingek

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Apps blokkeren (youtube) op mediabox XL

Heeft iemand enig idee hoe je het gebruik van youtube kan blokkeren? Zenders kun je allemaal blokkeren maar helaas de apps nier geloof ik.....
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Welkom Ingek op de community.

Het is jammer genoeg niet mogelijk Apps te blokkeren op de Media Box XL.

Enige optie is dat je favoriete kan instellen naar je wens, maar blokkade op de apps niet, wel een mooi optie die je aangeeft en zal ik voorleggen bij Ziggo, kijken of dit misschien mogelijk gemaakt kan worden in de toekomst.

Mocht je andere vragen hebben, dan zien we dit graag op de community.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Welkom Ingek op de community.

Het is jammer genoeg niet mogelijk Apps te blokkeren op de Media Box XL.

Enige optie is dat je favoriete kan instellen naar je wens, maar blokkade op de apps niet, wel een mooi optie die je aangeeft en zal ik voorleggen bij Ziggo, kijken of dit misschien mogelijk gemaakt kan worden in de toekomst.

Mocht je andere vragen hebben, dan zien we dit graag op de community.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Ingek . Welkom hier!
Het is inderdaad een goede optie, vind ik. Het is ook eerder al eens geopperd hier en doorgezet als idee. Ik zal het ook nogmaals doorzetten.

Helaas is het dus op dit moment niet mogelijk een app te blokkeren.
Ingek
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt voor jullie reacties!

Heel fijn dat er naar gekeken gaat worden om deze optie toe te voegen. Ik denk dat veel gezinnen hier erg blij mee zullen zijn. Op deze manier kan er toch enige controle gehouden worden, aangezien niet alle filmpjes op YouTube geschikt zijn voor kinderen.
Tom M

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb hier al een paar keer over gebeld. Wij hebben het blokken van apps echt nodig.

Uitgelicht topic