Rickpatje

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

AOP/splitter laten vervangen?

mijn Wi-Fi hapert en tv soms ook

Moet ik dit kastje vervangen en een nieuwe splitter

Hoe kom ik aan een nieuwe

kan iemand me helpen
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Als dit de eerste plaats is waar Ziggo je huis binnenkomt, dan moet dit sowieso vervangen worden.
Dat wordt gratis gedaan door een Ziggo monteur, omdat dit een niet meer hedendaagse is en die zal ook de eerste splitter bekijken.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.

Neem even contact op met Ziggo via de chat als je sneller een oplossing wilt.
De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt vanzelf midden in het scherm of rechts onderin van de pagina hieronder, maar alleen als er iemand beschikbaar is, soms een tijdje wachten met de pagina in beeld.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Als dit de eerste plaats is waar Ziggo je huis binnenkomt, dan moet dit sowieso vervangen worden.
Dat wordt gratis gedaan door een Ziggo monteur, omdat dit een niet meer hedendaagse is en die zal ook de eerste splitter bekijken.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.

Neem even contact op met Ziggo via de chat als je sneller een oplossing wilt.
De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt vanzelf midden in het scherm of rechts onderin van de pagina hieronder, maar alleen als er iemand beschikbaar is, soms een tijdje wachten met de pagina in beeld.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact
FandeGraaf

Level 1
  • 82Posts
  • 4Oplossingen
  • 29Likes
Rickpatje Is het al gelukt om dit te laten vervangen en wat zijn de resultaten. Ben erg benieuwd. Ziet er inderdaad niet best uit de oude situatie. Ik ben verbaasd hoeveel verschillende meldingen er hier over in de community voorbij komen.

Uitgelicht topic