jeroen25

Level 2
  • 37Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Allernieuwste films en series

ik zou graag de allernieuwste films en series die in nederland nog niet uit zijn willen zien
die pas uit zijn in America
4K ultra HD series en movies
2 Reacties 2
Haander

Level 9
  • 344Posts
  • 7Oplossingen
  • 96Likes
@jeroen25,

"Die in Nederland nog niet uit zijn".

Heb je het over bioscoopreleases?
Die zijn meestal wereldwijd gelijktijdig.
Zelfs zó, dat hier bij ons een film wel eens om 00:01 voor het eerst draait omdat dan in Amerika de release dag al is aangebroken.

Maar hier heeft Ziggo natuurlijk niks mee te maken.
En dat snap je zelf ook wel, neem ik aan.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Ik denk dat dit nog niet gaat gebeuren. Eerst moet de Next worden uitgegeven en pas als deze echt veelvuldig in gebruik is, verwacht ik 4K materiaal. Via de kabel zie ik dat echter nog niet zo snel komen, maar die discussie loopt al, maar via Netflix kun je al het e.e.a zien in 4K.

Een andere discussie, wat ik al vaker heb genoemd is dat ik niet zo goed begrijp waarom toch veel mensen zo graag 4K willen. Opdringerigheid van winkels, mooie reclames met de prachtigste plaatjes etc. en denken dat scherper ook echt beter is? Ik hou van vernieuwing en mooie techniek hoor, maar een 4K led... Het kan me niet over de streep trekken. Oled is alweer een stuk natuurlijker, maar heeft (nog) andere nadelen, en je moet al een enorme Tv aanschaffen, en/of daar dicht op zitten om het werkelijke effect te zien, en daarnaast ook nog over een paar zeer goede ogen beschikken. Vroeger keek men Tv om de films en programma's... Maar goed, straks hebben we geen keuze meer. Als men alleen nog maar UHD Tv's verkoopt en je wil echt wat nieuws, moet je wel mee met de meute en dat is wat er op het moment gaande is. En veel mensen willen het ook gewoon omdat het het nieuwste is.

Iets met schapen over een dam...

Uitgelicht topic