Grad

Level 5
  • 53Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Ajax actie - foutmelding e-mailadres @home.nl

Dit weekend was er een actie van Ziggo, waarbij men zich kon aanmelden voor gratis wedstrijden van Ajax.

Hierbij kreeg ik de melding, dat ik geen juist mailadres had opgegeven. Mijn mailadres bestaat nog uit de domeinnaam van home.nl. Ik heb ook nog een 2e mailadres, ook dit werd geweigerd. Daarna heb ik de proef op de som genomen en in plaats van @home.nl, door achter de naam @ziggo.nl in te vullen. Dit mailadres werd wel geaccepteerd. Graag een verklaring hiervoor, of kunnen/mogen beide domeinnamen gebruikt worden voor hetzelfde mailadres 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hoi @Grad, goedemiddag!

Wat ontzettend gek dat je een foutmelding kreeg te zien bij het invullen van je e-mailadres. Waarom je deze melding kreeg te zien, daar heb ik niet 123 een verklaring voor. Zoals @Be rt terecht aangeeft kun je niet beide domeinen gebruiken voor hetzelfde e-mailadres, omdat het echt om twee afzonderlijke e-mailadressen gaat. Je moet dit e-mailadres dan eerst wel aanmaken in Mijn Ziggo, zodat het e-mailadres (en bijbehorende inlog) bestaat en gekoppeld is aan jouw abonnement. 

Op basis van je gegevens zie ik dat er twee @home e-mailadressen zijn gekoppeld aan je abonnement. Deze zijn actief en in jouw beheer. Op basis hiervan is het dan ook gek dat je de melding hebt gekregen dat het e-mailadres niet juist is. Heb je je aangemeld via deze pagina of via een andere pagina/actie? Zo ja, welke? En heb je het toevallig getest in meerdere internetbrowsers? Ik hoor graag van je! 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75169Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Hetzelfde emailadres voor de @ kan niet gebruikt worden voor en Ziggo.nl en home.nl

Dit zijn echt verschillende email accounts, ik heb ook beide in gebruik sinds Home hier kwam en later Ziggo werd.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Een Ziggo moderator kan mogelijk in de achtergrond zien wat er mogelijk aan de hand is.

Grad
Topicstarter
Level 5
  • 53Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Bert, bedankt voor je reactie, mijn profiel is gevuld met de vereiste gegevens. Mogelijk dat een van de moderators nog reageert en me kan vertellen waarom het @home.nl account een foutmelding geeft.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hoi @Grad, goedemiddag!

Wat ontzettend gek dat je een foutmelding kreeg te zien bij het invullen van je e-mailadres. Waarom je deze melding kreeg te zien, daar heb ik niet 123 een verklaring voor. Zoals @Be rt terecht aangeeft kun je niet beide domeinen gebruiken voor hetzelfde e-mailadres, omdat het echt om twee afzonderlijke e-mailadressen gaat. Je moet dit e-mailadres dan eerst wel aanmaken in Mijn Ziggo, zodat het e-mailadres (en bijbehorende inlog) bestaat en gekoppeld is aan jouw abonnement. 

Op basis van je gegevens zie ik dat er twee @home e-mailadressen zijn gekoppeld aan je abonnement. Deze zijn actief en in jouw beheer. Op basis hiervan is het dan ook gek dat je de melding hebt gekregen dat het e-mailadres niet juist is. Heb je je aangemeld via deze pagina of via een andere pagina/actie? Zo ja, welke? En heb je het toevallig getest in meerdere internetbrowsers? Ik hoor graag van je! 

Grad
Topicstarter
Level 5
  • 53Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Goedemiddag @Cecilia Ziggo 

Ik heb beide mailadressen geprobeerd, omdat ik al vaker heb meegemaakt dat het mailadres waarin het liggend streepje in voorkomt wordt geweigerd met de melding dat het geen juist mailadres is. Het kan zijn dat dit probleem zich alleen voordoet bij bepaalde internetbrowsers. Ik heb me nu opnieuw aangemeld via de link 'deze pagina' in het antwoord en nu is de aanmelding wel gelukt.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Fijn dat het aanmelden met het juiste e-mailadres is gelukt @Grad. Nu is het duimen geblazen en hopelijk geniet jij binnenkort van een mooie pot voetbal in de Johan Cruijff ArenA 
Bedankt voor je terugkoppeling! 

Uitgelicht topic