Cora1958

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Afstandsbediening van mediabox next

Kan met mijn afstandsbediening de TV alleen maar uitzetten en hij regelt niet volume van mijn soundbar. Deed dat wel bij de installatie van afgelopen dinsdag.

8 Reacties 8
Dolfff

Level 1
  • 2183Posts
  • 65Oplossingen
  • 496Likes

Koppel evt je soundbar opnieuw en gebruik type nr.

Let ook op de instelling “Bepaal je volume” die eronder staat, die moet dan op audiosysteem staan.

Mocht je de indruk hebben dat één van deze instellingen steeds spontaan wijzigt, laat het even weten.

 

Waarop staat de instelling “Een knop voor aan- en uitzetten”? Die moet op Aan als je de tv en Next tegelijk wilt in- en uitschakelen met de rode knop van de Next ab.

Cora1958
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan met mijn afstandsbediening de TV alleen maar uitzetten en hij regelt niet volume van mijn soundbar. Deed dat wel bij de installatie van afgelopen dinsdag.

Cora1958
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Die staat aan

 

Dolfff

Level 1
  • 2183Posts
  • 65Oplossingen
  • 496Likes

Oké, dan kan het te maken hebben met een instelling in je TV. Check even de handleiding.

charleyr

Level 10
  • 444Posts
  • 28Oplossingen
  • 211Likes

gewist, 😉

Dolfff

Level 1
  • 2183Posts
  • 65Oplossingen
  • 496Likes

Ik ben aan het relaxen…. (in opdracht)

charleyr

Level 10
  • 444Posts
  • 28Oplossingen
  • 211Likes
Dolfff wrote:

@charleyr  Dat zijn precies de antwoorden die ik al had gegeven. Goed bedoeld hoor maar misschien geen verkeerd idee om eerst een topic te lezen voor je reageert…..

Relax 😉

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Cora1958Werkt het inmiddels weer?

@Dolfffschreef: “Koppel evt je soundbar opnieuw en gebruik type nr.

Let ook op de instelling “Bepaal je volume” die eronder staat, die moet dan op audiosysteem staan.

Heb je dat al gedaan in instellingen Beeld en geluid → Koppel je afstandsbediening ?

Uitgelicht topic