John next

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Afstandsbediening Bose Soundtouch 300 koppelen

Ik heb mijn nieuwe box met succes geïnstalleerd en alles werkt alleen kan ik met mijn afstandsbediening mijn Bose soundtouch 300 niet aan of uitzetten of veranderen van bron.
Weet iemand hoe ik dat kan oplossen?
Mijn box is met een optische kabel verbonden met mijn Bose systeem
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
Hard en zacht is volgens mij de enige mogelijkheid bij Bose.

Gaat de Bose soundtouch 300 niet vanzelf aan als er geluid op komt en na 30 minuten automatisch in de slaapstand?

Ik heb de Bose soundtouch 300 niet, maar zo werkt het wel bij mijn Bose Solo 5.
Ik zie in de gebruiksaanwijzing dat het mogelijk om de Bose soundtouch 300 na 20 minuten automatisch in de stand-bymodus te laten gaan.

https://assets.bose.com/content/dam/Bose_DAM/Web/consumer_electronics/global/products/speakers/st_300_product_page/pdf/773965_og_soundtouch-300-soundbar_nl.pdf

Bekijk in context

12 Reacties 12
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Misschien even hier kijken https://www.ziggo.nl/klantenservice/mediabox-next

Of er duidelijke tips in staan.
John next
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt voor je reactie echter het koppelen naar de box is gelukt alleen niet naar de soundbar ik kan hem wel hard en zacht zetten alleen niet aan of uit en veranderen van bron.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Dat wordt even verder puzzelen dan, ik kan daar geen antwoord op geven omdat ik helaas niet een nieuwe Media Box Next in huis hebt, misschien zijn er meer mensen die dit hebben en komt het topic vanzelf op gang.

Anders komen er vast Moderators binnen een dag langs en die kunnen ook helpen. Hou het geduld nog even vast.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
John next
Hallo John,
Druk op de Home Button van AB, dan kom je in het Hoofdmenu.
Helemaal rechts staat een tandwieltje voor Settings.
Open de Settings.
Bekijk ze ff. Ergens staat iets over Apparatuur kunnen koppelen: je TV en Audio apparatuur.
Ik doe dit uit mijn hoofd en kan je nu helaas geen precieze details geven.

Vermoed dat je er zo wel uit kunt komen.

Gr Han
John next
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo Han,

op die manier heb ik de soundbar al kunnen koppelen alleen genoemde problemen staan daar niet bij.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Ok. Wat ik weet, is dat die koppelingen niet bij alle apoparatuur even perfekt blijken te werken.
Wat mooi zou zijn is, dat er iemand langskomt met een Next/Bose Soundtoch setup, die een stapje verder is gekomen.
Aan mij heb je verder niks.
Han
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
Hard en zacht is volgens mij de enige mogelijkheid bij Bose.

Gaat de Bose soundtouch 300 niet vanzelf aan als er geluid op komt en na 30 minuten automatisch in de slaapstand?

Ik heb de Bose soundtouch 300 niet, maar zo werkt het wel bij mijn Bose Solo 5.
Ik zie in de gebruiksaanwijzing dat het mogelijk om de Bose soundtouch 300 na 20 minuten automatisch in de stand-bymodus te laten gaan.

https://assets.bose.com/content/dam/Bose_DAM/Web/consumer_electronics/global/products/speakers/st_300_product_page/pdf/773965_og_soundtouch-300-soundbar_nl.pdf
John next
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
OK bedankt ga ik zeker bekijken aleen zit dan nog wel dat als ik radio heb geluisterd ik niet kan overschakelen naar ziggo box.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
Als alles goed werkt, dan zou de Bose automatisch de ingang moeten kiezen waar geluid op komt.
John next
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dat dacht ik ook maar zou dat ook een instelling moeten zijn?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
Ik kan niets instellen, dat doet hij hier zelf.
Maar in de gebruiksaanwijzing van de Bose soundtouch 300 zie ik wel veel geschreven over instellen van ingangen.
Ik kan het niet uitproberen in de Bose soundtouch 300 wat mogelijk is, omdat ik een andere heb.
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
John next
Ik heb een Bose soundbar 700 en , als ik de mediabox aan doe gaat mijn bose 700 ook automatisch aan , deze is tot nu toe alleen verbonden met een glaskabel van mijn smart TV naar de Bose 700 toe , dit omdat de hdmi omgeving niet lekker werkt met mij philips tv dus tijdelijk met glas.

Uitgelicht topic