opelagila

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Afstandsbediening

ben opzoek naar een oude zilver kleurige afstand bediening , deze heb ik mogen houden van UPC voor mijn vrouw die is slecht ziende , en op deze afstand bediening kan ze wel de knopjes gebruiken , en op de nieuwe zwarte niet , helaas is deze vandaag er mee gestopt , alles geprobeerd wat er bij Ziggo op de site staat maar doet het niet meer , is er iemand die er nog een heeft

 

5 Reacties 5
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17421Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

Even tip@opelagila Bij jou in de buurt een kringloop winkel.?. Je verbaast je soms wat voor diverse ab's je daar tegen kan komen

Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes

Klopt inderdaad.Ik koop ze ook altijd bij de kringloop. Eurootje!!

Dus even "shoppen

Teun

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7504Likes

Zou mooie service zijn van Ziggo om deze gewoon op te sturen, zekers voor valide mensen die deze goed kunnen gebruiken.

 

Ja Kringloop is een 2e optie wat de heren hier doorgeven, maar volgens mij moet er genoeg in voorraad zijn door de fusie lijkt mij een win/win situatie. Misschien morgen even een moderator tackkelen in dit topic.

Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes

Of hier even kijken.

 

https://link.marktplaats.nl/m1468910582

 

Teun

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5179Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @opelagila 

Welkom op de Ziggo Community! Deze afstandsbediening heb ik al een hele tijd niet voorbij zien komen, zeg! Die moet je al een mooie poos in huis hebben. Maar ik begrijp dat hij het nu begeven heeft 😞

Deze afstandsbedieningen zijn helaas niet meer na te leveren. We werken al langere tijd met de langwerpige zwarte afstandsbediening, ook al in de UPC-periode. Ik hoop dat je via een andere weg toch aan een 2e hands variant kunt komen! 

Uitgelicht topic