Marc19

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Afmelden voor emails van de Ziggo Community

Ik krijg dagelijks 3 bericht op mijn email...Kan een moderator mijn Ziggo community afmelden ? 

5 Reacties 5
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes

Hoi Marc,

Je hebt in dit topic al de juiste tip gekregen: https://community.ziggo.nl/over-onze-community-210/ziggo-community-afmelden-46720

 

Klik op je profielfoto/avatar rechts boven in beeld. Klik dan op profielinstellingen en klik dan op Instellingen. Vervolgens kun je daar dan zoveel als je wilt uitvinken.

 

Ik ben echter wel benieuwd waar je allemaal mails over krijgt? In je topics is al een aantal dagen niet meer gereageerd. Heb je andere topics gevolgd/het sterretje aangeklikt?

Groet,
Evert

Marc19
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Ik krijg 3 x per dag email van Ziggo community nieuwsbrief en soms reactie van mensen die iets posten.

Kan je mij afmelden voor Ziggo community ?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

@Marc19 In je profiel kun je alle berichten zelf uitzetten.

Klik op de M rechts boven in deze pagina en dan op Profielinstellingen → Op de volgende Pagina op instellingen → Zet daar alles op Nee wat je maar wilt en je krijgt geen berichten meer binnen.

keesvanderwolk

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik wil van ziggo community af ben die e-mails zat

Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes

@keesvanderwolk Zie de tips die hier eerder gegeven zijn, echter zie jij geen M maar een K.

 

Kun je ook aangeven welke emails je precies krijgt? Je hebt in geen enkel topic gereageerd, dus als je verder geen topics volgt, zou je ook geen mails moeten krijgen.

Uitgelicht topic