Zoals vele hier is mijn wachtwoord ook niet beschikbaar met admin/admin.
Net 45 minuten met ziggo support aan de lijn gehangen (waarvan 5 minuten) met de technische kant zogezegd.
Het enige wat ik daar te horen kreeg is we ondersteunen dit niet, we hebben hier te veel problemen mee dus u heeft hier geen support op (geweldig) een dure mediabox gekocht en maar 50% support alleen op de "TV" kant omdat op de "internetkant" te veel problemen zijn en niet meer ondersteund wordt.
wel willen ze de router herstarten, wat natuurlijk veel zin heeft als het wachtwoord van de mediabox niet werkt. Heeft hier natuurlijk veel invloed op.
Hierna gelijk doorgeschakeld na vraag voor een supervisor, dit mag dus niet en kwam uit bij de administratie.
Hier een jongedame die super vriendelijk was en echt haar best deed een oplossing te vinden, maar ja administratie afdeling die techniek gaat doen. In ieder geval een 10 voor inzet, in tegenstelling van de servicedesk waar je van mag verwachten dat men BASIS kennis heeft.
echter geen oplossing, zou 1 van de moderators misschien zijn naam willen geven zodat ik een PM kan sturen met Klantnummer voor een WW reset op de Horizon MediaBox niet mijn router, deze mag blijven zoals hij is.
Mede misschien een teken om intern eens te kijken naar het proces/klacht afhandeling dit is namelijk niet de eerste keer dat zoiets gebeurd, en erger nog er worden niet eens case nummers aangemaakt bij aanvraag om terug te vallen op de klacht.
ff frustratie kwijt, en hopen dat iemand hier iets mee kan.
Groet,