Hey @Jurgenhansen . Welkom hier!
Natuurlijk moeten we ons houden aan afspraken die gemaakt zijn. Dat ben ik helemaal met je eens.
Ik zie ook dat dit “gewoon” aangeboden is (ik zet gewoon tussen aanhalingstekens omdat ik moet zeggen dat ik het niet echt een gewone aanbieding vind. Ik ben het niet eerder tegengekomen en het is natuurlijk ook niet echt praktisch op deze manier), dus ja; dit moeten we regelen! Mijn collega heeft aangegeven dat dit niet meer kan. En dat is verkeerde informatie. WE kunnen het namelijk wel nog voor 3 maanden aabieden (daarna is je gratis jaar voorbij). Momenteel kan ik het alleen niet “aanzetten”, omdat het nog aan staat. De 3 maanden lopen/liepen tot gisteren, maar soms duurt het een dag of 2 voor de productregel ook daadwerkelijk stopt en we het opnieuw kunnen opvoeren.
Geen nood; ik ga het voor je regelen! Ik zorg er vandaag voor dat de productregel wordt verwijderd, zodat ik het morgen weer kan opvoeren. Dan zijn we nog ruim voor het weekend en mis je dus niets :-).
Sorry dat het zo moest gaan, trouwens. Ik zal hierover ook contact opnemen met mijn collega die dit verkeerd opgepakt heeft.