Jurgenhansen

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Activeren Fox Sport Eredivisie gratis abonnement n.a.v. verlengingsdeal

Hallo,

Ik heb zojuist een teleurstellende telefoongesprek gehad met Ziggo medewerker  Andrea.

Mijn abonnement met Ziggo incl gratis Eredivisie Live, loopt van 1-8-19 t/m 1-8-20. Daarvoor moet ik zelf elk kwartaal even bellen met Ziggo zodat jullie Eredivisie Live weer gratis voor me aanzetten.  Echter volgens Andrea mag Erediviesie Live niet meer gratis geactiveerd worden omdat Fox dat niet wil. Maar ik heb toch met Ziggo een abonnement afgesproken en niet met Fox? En waarom wordt ik niet door Ziggo geinformeerd?  Ik stelde vervolgens voor om dan E.L. te bereken en dan dat bedrag als korting te hanteren op mijn Ziggo abonnement. Maar ook dat kon niet! 

Ik moest maar een digitaal klachtenformulier invullen en dan zou Ziggo deze beantwoorden. Dat heb ik vervolgens ook gedaan, maar dat neemt mijn boosheid niet weg. Het kan toch niet zo zijn dat ik nu meer moet betalen omdat Ziggo onze afspraken niet nakomt. 

Gelukkig lees ik hierboven het verhaal van Barreltje, en geeft aan dat ik niet de enige ben met dit probleem.

Gr. Jurgen

6 Reacties 6
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @Jurgenhansen . Welkom hier! 

Natuurlijk moeten we ons houden aan afspraken die gemaakt zijn. Dat ben ik helemaal met je eens. 

Ik zie ook dat dit “gewoon” aangeboden is (ik zet gewoon tussen aanhalingstekens omdat ik moet zeggen dat ik het niet echt een gewone aanbieding vind. Ik ben het niet eerder tegengekomen en het is natuurlijk ook niet echt praktisch op deze manier), dus ja; dit moeten we regelen! Mijn collega heeft aangegeven dat dit niet meer kan. En dat is verkeerde informatie. WE kunnen het namelijk wel nog voor 3 maanden aabieden (daarna is je gratis jaar voorbij). Momenteel kan ik het alleen niet “aanzetten”, omdat het nog aan staat. De 3 maanden lopen/liepen tot gisteren, maar soms duurt het een dag of 2 voor de productregel ook daadwerkelijk stopt en we het opnieuw kunnen opvoeren. 

 

Geen nood; ik ga het voor je regelen! Ik zorg er vandaag voor dat de productregel wordt verwijderd, zodat ik het morgen weer kan opvoeren. Dan zijn we nog ruim voor het weekend en mis je dus niets :-). 

 

Sorry dat het zo moest gaan, trouwens. Ik zal hierover ook contact opnemen met mijn collega die dit verkeerd opgepakt heeft. 

Jurgenhansen
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Lycke,

Bedankt voor je snelle reactie.

Als het goed is loopt gratis E.L. t/m 1-8-2020. Rond 1 Mei zou ik weer moeten bellen met Ziggo.

Hou me alsjeblieft even op de hoogte. Alvast bedankt.

Gr Jurgen

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Ja, mijn fout. Sorry ^^. Dit is dus het 3e kwartaal. Hierna heb je er nog 1.  Wat mij betreft hou ik dit topic open, zodat je tegen die tijd hier weer kunt reageren en ik je opnieuw verder help. Dan loop je niet opnieuw tegen een muur aan :-). 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hm, ik moet toch een beetje terugkomen op mijn vorige bericht. Het is inderdaad zo dat we de gratis maanden Fox niet meer kunnen activeren. Dat voelt natuurlijk gek, omdat jij inderdaad niets met Fox te maken hebt, maar met ons. Wij hebben echter natuurlijk wel onze eigen afspraken met zenders. Dit is nog geen 2 weken terug veranderd en ik was hier nog niet van op de hoogte ^^. 

Maar hoe dan ook “belofte maakt schuld”! Dat blijft voor mij voorop staan. Ik wil dus het volgende aan je aanbieden; Ik voer Fox sports eredivisie op, voor 17,95 per maand. En dit vergoed ik dan x6 voor je. Zo betalen wij het contract voor de komende 6 maanden. Er uiteraard vanuit gaande dat je het dan in de komende 6 maanden niet opzegt. 

 

Ik hoor graag wat je hiervan vindt. 

Jurgenhansen
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Lycke,

Bedankt voor het meedenken en het oplossen.

Is een goede oplossing. Mijn dochters waren al bang dat we geen voetbal meer konden kijken 🙂 .

Gr Jurgen

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Dat moeten we voorkomen, natuurlijk! Voor welk team wordt er gejuicht? 🙂 

Uitgelicht topic