Pvg2271

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Activatie smartcard nieuw adres

Beste lezers,

 

Ik heb een vraag mbt mijn smartcard. Ik ben verhuisd en moest een nieuw abonnement afsluiten omdat er verteld werd dat ik niet 2 verschillende abonnementen op hetzelfde tijdstip op 2 adressen kon hebben. Dus nieuw abonnement afgesloten (met Next) en ik mocht mijn oude mediabox en kaart houden. Ik zou deze graag willen aansluiten voor mijn 2e tv maar als ik hier zo lees wordt dat een lastig verhaal omdat deze niet meer geactiveerd kunnen worden? Omdat ik mijn abonnement opnieuw moest afsluiten (kon blijkbaar niet anders) ben ik dus mijn rechten op mijn oude kaart kwijt? Ik vind dat een raar verhaal. Kan iemand hier iets over zeggen of een oplossing bieden? Ik ben nl niet van plan om 2 euro per maand voor een CI module te betalen terwijl dit bij mijn oude abonnement er gewoon in zat. Alvast bedankt!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3334Likes

Goedemiddag @Pvg2271 , 

Allereerst, welkom op de Community en gefeliciteerd met je nieuwe woning. Logisch dat je afvraagt of en hoe je de smart card die je nog hebt weer kunt activeren. Ik duik er graag samen met jou in, een privé bericht is daarom onderweg naar jouw inbox 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes

Doorgaans mag je de smartcards hoeden omdat je er daarvan 5 mag hebben. Maar daarin telt bv. de Next wel mee. Hoe het nu precies zit kan ik niet zien als mede klant, maar een moderator kan dat wel en ik zal hierbij vragen of @Lycke Ziggo er even naar kan kijken. Zij, of een ander zal z.s.m. reageren. 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3334Likes

Goedemiddag @Pvg2271 , 

Allereerst, welkom op de Community en gefeliciteerd met je nieuwe woning. Logisch dat je afvraagt of en hoe je de smart card die je nog hebt weer kunt activeren. Ik duik er graag samen met jou in, een privé bericht is daarom onderweg naar jouw inbox 🙂

Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes

Klasse@Mariska Ziggo  !

 

Dank!

Uitgelicht topic