Hoi,
Ik ben nu voor mijn werk 2 weken in het buitenland en zodra ik een email probeer te versturen via mijn Ziggo IMAP account geconfigureerd in Outlook 2016 terwijl ik verbonden ben (logischerwijs) op het buitenlands netwerk wordt door Ziggo mijn account geblokkeerd met de volgende melding:
"
Ons e-mailbeveiligingssysteem heeft gedetecteerd dat uw account gehackt is. We hebben uit voorzorg uw e-mailaccount geblokkeerd voor het versturen van e-mail. Er is namelijk, in korte tijd, vanuit meerdere landen gebruik gemaakt van uw e-mailaccount."
Om mij account weer vrije te geven moet ik mijn wachtwoord van zowel mijn email account als van mijn Ziggo account aanpassen. Dit heb ik dus gedaan.
En je raad het al bij de volgend email die ik wil versturen weer exact hetzelfde verhaal.. :rage:
Ik vind het echt super kansloos dat ik geen gebruik van email kan maken terwijl ik in het buitenland ben zonder dat bij iedere email die ik probeer te versturen mijn hele account geblokkeerd wordt!
Is er iets wat ik kan aanpassen/instellen zodat ik gewoon kan blijven communiceren terwijl ik in het buitenland ben??