Tuoni_NL

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Account geblokkeerd - mail in het buitenland

Hoi,

Ik ben nu voor mijn werk 2 weken in het buitenland en zodra ik een email probeer te versturen via mijn Ziggo IMAP account geconfigureerd in Outlook 2016 terwijl ik verbonden ben (logischerwijs) op het buitenlands netwerk wordt door Ziggo mijn account geblokkeerd met de volgende melding:

"Ons e-mailbeveiligingssysteem heeft gedetecteerd dat uw account gehackt is. We hebben uit voorzorg uw e-mailaccount geblokkeerd voor het versturen van e-mail. Er is namelijk, in korte tijd, vanuit meerdere landen gebruik gemaakt van uw e-mailaccount."

Om mij account weer vrije te geven moet ik mijn wachtwoord van zowel mijn email account als van mijn Ziggo account aanpassen. Dit heb ik dus gedaan.
En je raad het al bij de volgend email die ik wil versturen weer exact hetzelfde verhaal.. :rage:

Ik vind het echt super kansloos dat ik geen gebruik van email kan maken terwijl ik in het buitenland ben zonder dat bij iedere email die ik probeer te versturen mijn hele account geblokkeerd wordt!

Is er iets wat ik kan aanpassen/instellen zodat ik gewoon kan blijven communiceren terwijl ik in het buitenland ben??
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Helaas zit dit in de achtergrond in de Ziggo servers en kan niet snel gewijzigd worden.
Dit is het anti hack / spam systeem, wat behoorlijk snel aanslaat.

Is het tot die tijd mogelijk om webmail te gebruiken?

Een Ziggo moderator neemt al deze meldingen mee en zet ze door.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Helaas zit dit in de achtergrond in de Ziggo servers en kan niet snel gewijzigd worden.
Dit is het anti hack / spam systeem, wat behoorlijk snel aanslaat.

Is het tot die tijd mogelijk om webmail te gebruiken?

Een Ziggo moderator neemt al deze meldingen mee en zet ze door.
bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes
Gebruik anders tijdelijk je Ziggo webmail: https://mail.ziggo.nl/ Dat behoort wel goed te werken in het buitenland.
Zpiep

Level 1
  • 725Posts
  • 3Oplossingen
  • 65Likes
Zodra je terug bent is mijn advies geen mail gebruiken van je ISP.

Uitgelicht topic