FastFriend wrote:
Ik heb hetzelfde probleem, ben volgens ziggo afgelopen week 4 keer gehackt maar ben niet eens in buitenland geweest. ww wijzigen help soms even maar word toch weer geblokkeerd.Sind gisteren kan ik ook geen email meer ontvangen, alleen spam komt nog wel binnen!!!! Helaas hebben de aardige dames bij ziggo ook geen oplossing, komen niet verder dan weer ww veranderen.......je krijgt ook niet iemand aan de telefoon die er wel echt verstand van heeft en er dieper op in kan gaan
mijn reactie op hetzelfde probleem
Er heeft namelijk iemand gekeken met verstand van zaken en die gaf aan dat er leestekens in de gebruikersnaam stonden. Het systeem kan daar niet mee omgaan, en dat kan te maken hebben met het feit dat we overgestapt zijn naar een ander systeem.
Dit hadden we helaas van te voren niet bedacht, daar komen we pas achter zodra er meldingen binnen van komen. Laat mij morgen weten wanneer je de gebruikersnaam hebt gewijzigd of je dan wat meer ziet.
moet niet gekker worden....Ziggo ligt wat te spelen en klanten mogen het oplossen....