Paul S

Level 6
  • 118Posts
  • 2Oplossingen
  • 17Likes

Abonnement wijzigen

Ik heb kort geleden met korting een nieuw abonnement afgesloten voor 1 jaar.

Als ik klik op mijn abonnement wijzigen om mijn nieuwe abonnement in te zien, werkt deze pagina niet.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Het is een algemene storing, ik krijg de melding te zien:

“Helaas, deze service is niet beschikbaar op dit moment.
Neem contact op met onze klantenservice via chat, klik hier om een chatsessie te openen en je abonnement aan te laten passen.”

Heb je wel de bevestigingsmail ontvangen en werkt het nieuwe abonnement al zoals aangevraagd?

Bekijk in context

5 Reacties 5
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Ziggo is niet “van de snelle” als abonnementen zijn bijgewerkt, probeer het over enkele dagen nog eens.

Paul S
Topicstarter
Level 6
  • 118Posts
  • 2Oplossingen
  • 17Likes

De afspraak voor de abonnementswijziging is reeds 4 weken geleden gedaan en nog steeds niet zichtbaar in wijzig mijn abonnement. Als ik deze pagina aanklik verschijnt er een melding dat de pagina momenteel niet beschikbaar is. Dit is al een paar weken het geval.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Het is een algemene storing, ik krijg de melding te zien:

“Helaas, deze service is niet beschikbaar op dit moment.
Neem contact op met onze klantenservice via chat, klik hier om een chatsessie te openen en je abonnement aan te laten passen.”

Heb je wel de bevestigingsmail ontvangen en werkt het nieuwe abonnement al zoals aangevraagd?

Paul S
Topicstarter
Level 6
  • 118Posts
  • 2Oplossingen
  • 17Likes

Het is nog steeds niet mogelijk om mijn nieuwe abonnement in te zien.

Ik heb inmiddels wel de rekening ontvangen voor november 2019, hierin is de korting van het nieuwe abonnement wel verwerkt.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ik krijg ook nog steeds te zien wat hieronder staat, maar dat is niet de enige plek waar je abonnement te zien is.

Helaas, deze service is niet beschikbaar op dit moment.
Neem contact op met onze klantenservice via chat, klik hier om een chatsessie te openen en je abonnement aan te laten passen.

je nieuwe abonnement zou je moeten zien in: https://www.ziggo.nl/mijn-ziggo/producten/#televisie en dan op Telvisie / Internet / Bellen / Mobiel klikken, daar zou je huidige abonnement moeten staan zoals het voorbeeld hieronder:

 

Uitgelicht topic