Weistaar1

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abonnement opgezegd - toch mail over prijswijziging.

ik ben overgegaan van Ziggo naar kpn heb alles al opgestuurd naar jullie nu krijg ik mails over mijn abonnement dat het duurder word en zo hoe kan dat?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Weistaar1 . Ah, daar sta je natuurlijk wel even van te kijken!
Ik heb snel even je gegevens er bij gepakt om te checken of alles wel goed gegaan is. Ik kan je geruststellen; niets aan de hand. Je abonnement is opgezegd per 1 mei. De automatische mailing over de prijswijziging, stond echter al klaar. Een beetje onhandig dus, maar je kunt de mail negeren 🙂

Wellicht tot in de toekomst!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Email adressen blijven in het systeem staan en het kan even duren dat dit uit het systeem wordt gehaald. Geen zorgen, als alles is teruggestuurd dan krijgt u daar bericht van en zal u voor de rest geen actie te hoeven ondernemen.
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Hoi Weistaar1
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Het is net wat Dave zegt.
Als je alles terug hebt gezonden en je abonnement is ook gestopt dan hoef je je daar niet zo druk om te maken. Zodra ze je apparatuur binnen hebben gaat alles administratief ook door de molen en dan pas ben je echt uit het systeem. En dit kan even duren maar een factuur met nieuwe prijzen krijg je niet meer want je hebt je abonnement al gestopt.

Ik zou nu even rustig afwachten en als je nog geld tegoed hebt dan krijg je daar ook wel melding van en mocht je, omdat je eventueel vaste telefonie had en hebben gebeld, dan krijg je daar nog een laatste factuur van binnen.

Maar voor deze verhoging, niets van aan trekken 😉
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Weistaar1 . Ah, daar sta je natuurlijk wel even van te kijken!
Ik heb snel even je gegevens er bij gepakt om te checken of alles wel goed gegaan is. Ik kan je geruststellen; niets aan de hand. Je abonnement is opgezegd per 1 mei. De automatische mailing over de prijswijziging, stond echter al klaar. Een beetje onhandig dus, maar je kunt de mail negeren 🙂

Wellicht tot in de toekomst!

Uitgelicht topic