Joeyp

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement Eredivisie sport Corona

Nu dat voetbal dus niet gespeeld wordt wegens het Corona virus,, moet ik dan nog wel betalen voor een abonnonemt waar ik geen gebruik van kan maken?

Ik neem aan dat hier wel een aanpassing van Ziggo van komt, maar wil dit toch even na vragen.

 

Groet,

 

Joey

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Joeyp,

Er kan geen vergoeding plaatsvinden, maar je mag Fox Sports Eredivisie wel zonder opzeggingstermijn opzeggen. Ik zie dat je daar inmiddels contact over hebt gehad 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Joeyp,

Er kan geen vergoeding plaatsvinden, maar je mag Fox Sports Eredivisie wel zonder opzeggingstermijn opzeggen. Ik zie dat je daar inmiddels contact over hebt gehad 

jong347

Level 3
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Ik heb het ook net gedaan want ik had het combipakket Fox Sports Eredivisie/Ziggo Sport Totaal ongezien er voorlopig geen Live Sport opTV komt vanwege de Corona waar normaal een maand voorstaat maar vanwege de Corona Crisis maken ze bij Ziggo een uitzondering.
 

Alvast hartelijk dank voor de goede service van Ziggo.?

Zvanwelie2014

Level 5
  • 57Posts
  • 1Oplossingen
  • 19Likes
Joeyp wrote:

Nu dat voetbal dus niet gespeeld wordt wegens het Corona virus,, moet ik dan nog wel betalen voor een abonnonemt waar ik geen gebruik van kan maken?

Ik neem aan dat hier wel een aanpassing van Ziggo van komt, maar wil dit toch even na vragen.

 

Groet,

 

Joey

@Alex Ziggo 

 

Ik heb daar ook contact over gehad maar kreeg absoluut GEEN medewerking! (Zie foto)

Wie kan mij hierbij verder helpen, het is belachelijk dat ik nog een maand moet wachten! @Joeyp 

 

Zvanwelie2014

Level 5
  • 57Posts
  • 1Oplossingen
  • 19Likes

Zijn er meer mensen die geweigerd zijn om dit per direct stop te kunnen zetten?

Ik kreeg absoluut GEEN medewerking! (Zie foto van de Chat)

Wie kan mij hierbij verder helpen, het is belachelijk dat ik nog een maand moet wachten!

 

jong347

Level 3
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Dat is wel heel vreemd dat je bent geweigerd bent om Fox Sports Eredivisie eerder op te zeggen want bij Ziggo hebben ze zelf gezegd dat je het eerder mag opzeggen. Misschien helpt Ziggo persoonlijk bellen wel.anders weet ik het ook niet

 

Zvanwelie2014

Level 5
  • 57Posts
  • 1Oplossingen
  • 19Likes

Ik geef ze even de tijd om dit op te lossen. Als ze bij de klantenservice (Chat) al niet weten welke regels ze hanteren word het wel erg lastig. Ik heb inmiddels van vele het bericht gelezen dat het WEL kan, maar je zal maar net iemand aan de chat krijgen die erg rechtlijnig en standvastig is. Dit is bewonderenswaardig maar niet erg klantvriendelijk. Ik wacht dus nog op de oplossing van ZIGGO.

 

Met vriendelijke groet,

Willem van Welie

 

Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes

Hoi @Zvanwelie2014, de informatie van mijn collega waarmee je hebt gechat is onjuist (daarvan is hij nu ook op de hoogte). Je mag in deze periode FOX Sports Eredivisie zonder opzegtermijn beeindigen en dat heb ik bij dezen ook voor je geregeld.

Zvanwelie2014

Level 5
  • 57Posts
  • 1Oplossingen
  • 19Likes

Hi @Mark Ziggo, bedankt voor je reactie en aanpassing.

Keurig opgelost zoals ik gewend ben van Ziggo, fijn dat je collega het nu ook weet.

Iedereen weer tevreden. Groeten an je collega. 🙂

 

Met vriendelijke groet, 

Willem van Welie 

Uitgelicht topic