semianri

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Aan het lijntje worden gehouden door Ziggo al 10 dagen geen tv!

Vrijdag 13 september kreeg ik de mediabox Next thuisgestuurd, gelijk geïnstalleerd en was er gelijk heel tevreden over.Zaterdag 14 september kreeg ik opeens via de post een mediabox XL bezorgd????.Toen we zondag tv zaten te kijken viel opeens alles op zwart en bleek de Next geen abonnement te kunnen vinden.Gelijk de klantenservice van Ziggo gebeld en die zeiden dat de Next was afgemeld en de toegestuurde XL weer was aangemeld.Was een fout van Ziggo zeiden ze en de andere dag zou de Next weer werken.
Maandag nog steeds hetzelfde weer bellen, nu zeiden ze dat het wel 3 dagen zou duren en dat ze nooit hadden mogen zeggen dat het maar 1 dag duurde.Nu zijn we 10 dagen verder en heel veel telefoontjes en chats verder en niemand bij Ziggo die een antwoord heeft wanneer we weer tv hebben.Belafspraak vandaag wordt niet nagekomen door die persoon, laten iemand anders bellen die weer vraagt om een foto van het serienummer van de Next (al 3 foto's doorgestuurd).En vraag je wanneer je weer beeld heb krijg je als antwoord: Dat weet ik niet hoor ik moest alleen bellen voor dat serienummer.Ik weet hier niks van en zo gaat dat al 10 dagen.10 dagen ben ik gewoon vriendelijk gebleven maar ik begin nu toch mn geduld te verliezen. We betalen al zat aan Ziggo en worden gewoon aan lijntje gehouden.
ECHT ONGELOOFLIJK WAT EEN ZOOITJE IS HET BIJ ZIGGO!!!!!!!!!!!
9 Reacties 9
RuudVoeten

Level 4
  • 316Posts
  • 6Oplossingen
  • 99Likes
Schandalig........
Chivlikiroli

Level 6
  • 89Posts
  • 8Oplossingen
  • 26Likes
Bah wat vervelend...
je weet dat je gewoon even de coax in de tv hoeft te steken voor digitale tv zolang het allemaal nog niet werkt, dan heb je iig tv
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes
semianri Ik leg je probleem bij een Ziggo moderator neer, zij kunnen zien wat er speelt in de achtergrond en één en ander toelichten of actie ondernemen.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, dan kunnen ze direct de gegevens erbij pakken.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic, nu iets eerder.
MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 774Likes
Chivlikiroli wrote:
Bah wat vervelend...
je weet dat je gewoon even de coax in de tv hoeft te steken voor digitale tv zolang het allemaal nog niet werkt, dan heb je iig tv

Zo gewoon is dat niet. Dan moet je TV wel een DVB-C ontvanger hebben.
Zeeburgia

Level 15
  • 1101Posts
  • 30Oplossingen
  • 1301Likes
Het lijkt mij zeer urgent dat het probleem van de TS zo spoedig mogelijk wordt opgepakt door een Ziggo moderator. Het is te schandalig voor woorden dat deze klant door een grove fout van Ziggo al 10 dagen geen tv-signaal meer heeft via zijn nieuwe Next box. Dit probleem had toch binnen 24 uur kunnen worden opgelost via de calamiteitenafdeling?
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey semianri . Welkom hier.
Poeh, wat is er een chaos gemaakt van jouw abonnement, zeg :-(. Dit duurt inderdaad veel te lang zo.

Er is een boel fout gegaan in het her-activeren van je mediabox Next. Naast een error in het systeem, is er ook nog eens eerder niet een serienummer genoemd bij de aanvraag, waardoor deze niet kon doorlopen.
Nu is dat gister wel goed doorgezet en ik zie dat de taak nu ook verwerkt is. Hierdoor staat nu (sinds een paar minuten) het abonnement weer goed actief op je mediabox Next. Kan je mij vertellen of deze nu inderdaad werkt? 🙂
semianri
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
nee, helaas het werkt nog steeds niet. En het serienummer van de next wat staat vermeld bij mijn producten komt ook niet overeen met het nummer op de next die wij in huis hebben ?
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Meen je niet! Wil je mij een privébericht sturen met het serienummer dat je daar hebt staan?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes
semianri Mocht je niet weten hoe een privébericht te sturen, klik op Lycke haar naam en op de volgende pagina op Stuur bericht.

Uitgelicht topic