Kleptopak

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

*61* doorschakelen als je niet opneemt werkt niet

Ik probeer mijn vaste toestel met *61* door te schakelen naar een mobiel telefoonnummer voor als ik niet opneem. Helaas, wat ik ook probeer het werkt niet.
Mijn vast toestel gaat gewoon op de voicemail. voor mij niet echt handig.
Wat doe ik verkeerd of hoe is dit op te lossen?
Alvast hartelijk dank.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Welkom op de Community, Kleptopak.

Ik zie dat je een zakelijke klant van ons bent. Jammer genoeg heb ik niet alle rechten om voor zakelijke klanten bepaalde dingen op te voeren. Daarom wil ik je vragen om bijvoorbeeld even een zakelijke chat te starten en het daar aan te kaarten. Wat ik zo zie staat je abonnement goed, maar soms werkt het om een bepaalde regel te verwijderen en opnieuw op te voeren. Contactopties voor zakelijk vind je hier, klik.

Bekijk in context

5 Reacties 5
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Met *61 kun je lang blijven proberen.
Probeer eens *21 Zie:https://www.ziggo.nl/klantenservice/bellen/doorschakelen/
Kleptopak
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je reactie KBX458. Het was niet de vraag om de telefoon gelijk door te schakelen, maar pas na een aantal malen overgaan. Op de site van Ziggo staat dat het met *61* gaat. En dat is juist wat niet lukt.
Wil de moderator svp even reageren?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators eens in de paar werkdagen langskomen in ieder topic, dus dat kan nog een paar dagen duren.

Wil je sneller contact met Ziggo, gebruik dan de chat om een antwoord te krijgen op je vraag.

De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in beeld van de pagina hieronder, als er iemand beschikbaar is, soms even wachten:
https://www.ziggo.nl/chat
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Kleptopak wrote:
Bedankt voor je reactie KBX458. Het was niet de vraag om de telefoon gelijk door te schakelen, maar pas na een aantal malen overgaan. Op de site van Ziggo staat dat het met *61* gaat. En dat is juist wat niet lukt.
Wil de moderator svp even reageren?



Ik heb her wat over gelezen. Er schijnt een foutje op de site aanwezig te zijn en een van de * moet een # zijn?

Topic gevonden, maar dat ging over een wisselgesprek...

Toch maar even wachten op een moderator dus.

Ik zag net dat Michael Ziggo actief is.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Welkom op de Community, Kleptopak.

Ik zie dat je een zakelijke klant van ons bent. Jammer genoeg heb ik niet alle rechten om voor zakelijke klanten bepaalde dingen op te voeren. Daarom wil ik je vragen om bijvoorbeeld even een zakelijke chat te starten en het daar aan te kaarten. Wat ik zo zie staat je abonnement goed, maar soms werkt het om een bepaalde regel te verwijderen en opnieuw op te voeren. Contactopties voor zakelijk vind je hier, klik.

Uitgelicht topic